کد خبر 988706
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴
image-20190831200231-1.png

ما در کانون آنی بین به طور کامل مجموعۀ شما و محصول یا خدماتتان را بررسی می‌کنیم و پیشنهادهای خودمان را برایتان شرح می‌دهیم.

همۀ ما قدرت آگهی‌های تبلیغاتی اثربخش را می‌شناسیم و از نقش تیزرهای تبلیغاتی بر جهت‌دهی انتخاب‌های روزمره‌مان آگاهیم.  امروز می‌خواهیم با روند و نحوۀ ساخت تیزرهای تبلیغاتی در کانون آنی بین آَشنا شویم.

مرحله ۱) تعریف پروژه

این احتمال وجود دارد که شما هنوز دقیقاً این مورد را مشخص نکرده باشید که تیزر تبلیغاتی شما از چه نوعی باید باشد. می‌خواهید روایی و داستانی باشد یا فقط به معرفی محصول بپردازد؟ می‌خواهید رئال و با تصویربرداری و بازیگر باشد و یا انیمشن سه‌بعدی می‌خواهید.

ما در کانون آنی بین به طور کامل مجموعۀ شما و محصول یا خدماتتان را بررسی می‌کنیم و پیشنهادهای خودمان را برایتان شرح می‌دهیم. اینجا مرحله‌ای است که کلیات کار مشخص شده و برای مثال می‌دانیم که به یک تیزر معرفی محصول به صورت رئال و انیمیشن ترکیبی بدون بازیگر نیاز داریم. مدت زمان و هزینۀ پروژه هم در این مرحله مشخص می‌شود.

 

مرحله ۲) تهیه و تأیید طرح و سناریو

اتاق فکر کانون آنی‌بین طی جلساتی که با شما خواهد داشت طرح‌ها و سناریوهای پیشنهادی را برای پروژه آماده می‌کند و با تأیید شما طرح نهایی انتخاب می‌گردد. این مرحله بسیار با اهمیت است؛ چرا که مسیر کل پروژه در این مرحله تعیین خواهد شد.

مرحله ۳) پیش تولید

انتخاب بازیگر (در صورت نیاز)؛ انتخاب لوکیشن، هماهنگی‌های عوامل، دریافت مجوزهای قانونی، تهیه متریال و ابزار و یا دکورهای لازم در این مرحله انجام می‌شود.

در این مدت تیم کارگردانی هم با آماده‌سازی سایر اعضای تیم، برای یک تولید هیجان‌انگیز آماده می‌شوند.

 

مرحله ۴) تولید

اینجاست که بازی اصلی آغاز می‌شود. همه افراد تیم ساخت تیزر تبلیغاتی وظیفه خود را می‌دانند و آن را به بهترین شکل انجام خواهند داد. اگر پروژه نیاز به تصویربرداری داشته باشد عوامل از اولین ساعات صبح (یا آخرین ساعات شب!) در لوکیشن حاضر می‌شوند و با هماهنگی کارگردان کارها را به ترتیب و منظم و با دقت انجام می‌دهند.

یک گروه ناظر هم در هر زمان امور را بررسی می‌کند تا از انجام بی‌نقص پروژه در بازۀ زمانی مشخص‌شده اطمینان حاصل شود. اگر پروژه نیاز به تصاویر رئال نداشته باشد هم تیم مدلسازی اولین مراحل ساخت مدل های سه‌بعدی را در نرم‌افزارهای سینمایی آغاز می‌کنند.

مرحله ۵) پست‌پروداکشن یا مراحل پس‌ازتولید

اینجاست که جادو اتفاق می‌افتد. تمام تصاویر، گرافیک ها و صداهای ضبط شده با دستان هنرمند تیم تدوین و با هدایت کارگردان و با بهترین سخت‌افزار و نرم‌افزارهای سینمایی با هم ترکیب شده تا سناریو و طرح اولیه را به بهترین شکل جان دهند.

اینجاست که ما در کانون آنی‌بین www.anibeen.com می‌توانیم کمی استراحت کنیم و با نوشیدن یک فنجان چای، ویدیوی آماده شده را تماشا کنیم.

محتوای تبلیغاتی

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس