کد خبر 988574
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
میرمعصوم سهرابی

سهرابی در خصوص اینکه گفته می شود مدیرعامل باشگاه روز گذشته در رختکن نفری 10 میلیون به بازیکنان بابت برد مقابل پرسپولیس پاداش داده گفت: این شنیده ها را رها کنید.

به گزارش مشرق، میرمعصوم سهرابی در مورد بلیت فروشی بازی روز گذشته تراکتور و پرسپولیس واینکه آیا مشکلی به وجود آمد یا خیر اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به زیرساخت هایی که هیات فوتبال تبریز و یگان ویژه در نظر گرفته بودند مشکلی برای بلیت فروشی نداشتیم. 

وی در جواب به این پرسش که آیا هواداری بدون بلیت توانست به ورزشگاه بیاید گفت: هیچ مشکلی پیش نیامد و همه هواداران بلیت داشتند و هواداری نبود که بلیت نداشته باشد. ما بلیت فروشی را درست انجام دادیم و زوم خود را روی جایگاه ها گذاشتیم. یعنی به صورت جایگاه به جایگاه بلیت فروختیم. برای رسیدن به مرحله صندلی به صندلی هم تمام تلاش خود را انجام می دهیم. 

سهرابی در خصوص اینکه چه تعداد بلیت فروخته شد و آیا جایگاه هواداران پرسپولیس پر شد عنوان کرد: فکر میکنم بالای 50 هزار بلیت فروخته شد البته آمار دقیق را ندارم اما جایگاه پرسپولیسی ها هم پر شد. 

وی در مورد اینکه چرا حضور هواداران پرسپولیسی دیر در ورزشگاه حاصل شد گفت: این طور نیست و هواداران این تیم هم به موقع در جایگاه خود قرار گرفتند!

بیشتر بخوانید:

شکست پرسپولیس طبیعی بود

معاون ورزشی باشگاه تراکتور در ارتباط با اینکه روز چهارشنبه سایت بلیت فروشی با اختلا روبرو شد گفت: این مورد برای یک ساعت بود که دچار حمله سایبری شده بودیم و بعد این مشکل حل شد. جا دارد در اینجا از شعور و فرهنگ بالای مردم تبریز و هواداران تراکتور یاد کنم زیرا دیروز همه هواداران بلیت تهیه کردند و هیچ مشکلی به وجود نیامد. مسئولان سازمان لیگ هم در ورزشگاه بودند و شاهد همه چیز بودند.

سهرابی در خصوص اینکه گفته می شود مدیرعامل باشگاه روز گذشته در رختکن نفری 10 میلیون به بازیکنان بابت برد مقابل پرسپولیس پاداش داده گفت: این شنیده ها را رها کنید. جایی دیدید به صورت رسمی مالک و مدیرعامل باشگاه چنین حرفی بزنند؟ این خبر درست نیست. ما طبق آیین نامه پاداش و انضباطی خود با بازیکنان رفتار می کنیم.

وی همچنین در خصوص اینکه چرا خبر جذب رزاق پور از سوی این باشگاه اعلام نشد گفت: ما روز آخر نقل و انتقالات این بازیکن را جذب کردیم و چون مشغول کارهای بازی پرسپولیس بودیم این فرصت را نکردیم. فعلا پرونده نقل و انتقالات را بستیم اما ما می توانیم یک بازیکن آزاد جذب کنیم که این بستگی به نظر آقای دنیزلی دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    0 0
    اولشپورت خاک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس