کد خبر 988478
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
تأکید معاون وزیر خارجه اسلواکی بر حمایت از برجام

معاون وزیر خارجه اسلواکی در دیدار خداحافظی سفیر آکردیته ایران از تداوم تعاملات و رایزنی‌های 2 کشور استقبال و بر حمایت کشورش از برجام تأکید کرد.

به گزارش مشرق، «عباداله مولایی» سفیر آکردیته جمهوری اسلامی ایران در اسلواکی روز جمعه هشتم شهریور ماه ۹۸ در دیدار خداحافظی با «لوکاش پاریزک» معاون وزیر خارجه اسلواکی درباره آخرین وضعیت و دورنمای مناسبات و همکاری‌های دوجانبه تهران و براتیسلاوا به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

بیشتر بخوانید:


سفیر کشورمان همچنین ضمن تاکید بر ضرورت انجام اقدامات مسؤولانه‌تر و جدی‌تر کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای اجرای تعهدات خود در برجام، دیدگاه‌ها و مواضع کشورمان در قبال اوضاع جاری منطقه را خاطرنشان کرد.

معاون وزیر خارجه اسلواکی در این دیدار با ابراز خرسندی از مجموعه ابتکارات، دستاوردها و تحولات مثبت روابط ایران و اسلواکی در همه زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در دوره پس از برجام از تداوم تعاملات و رایزنی‌های دو کشور استقبال و با اشاره به نقش و اهمیت دیپلماسی در روابط بین‌الملل بر حمایت کشورش از برجام تاکید کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بنده خدا IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    1 0
    میگم خداوکیلی همه کشورای مهم و تعیین کننده دارن ایران رو حمایت میکنن.آمریکا و انگلیس باید حواسشونو جمع کنن وگرنه بد می بینن.حتما ببینن اسلواکی چی میگه.......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس