کد خبر 988406
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵
1

زن ۳۱ ساله که به اتهام ضرب و جرح عمدی از همسر سابقش شکایت کرده بود سرگذشت خود را شرح داد.

به گزارش مشرق، زمانی که در خیابان‌های خلوت شهر حرکت می‌کردم ناگهان موتورسواری که همسر سابقم بود مقابلم توقف کرد و مرا به شدت کتک زد به طوری که زخم و جراحت‌های زیادی بر سر و صورتم ایجاد شد. او سپس پول‌ها و گوشی تلفنم را برداشت و متواری شد چرا که معتقد بود ...

 بیشتر بخوانید:

قتل هولناک داماد به دست برادر زن

زن ۳۱ ساله که به اتهام ضرب و جرح عمدی از همسر سابقش شکایت کرده بود درباره سرگذشت خود به کارشناس اجتماعی کلانتری سپاد مشهد گفت: وقتی دیپلم گرفتم خیلی تلاش کردم تا وارد دانشگاه شوم، اما به دلیل این که مهارت تست زنی نداشتم و در برخی از دروس مانند زبان انگلیسی به شدت ضعیف بودم در آزمون سراسری پذیرفته نشدم و تصمیم گرفتم سال بعد برای ورود به دانشگاه بیشتر تلاش کنم، اما هنوز چند ماه به آزمون سراسری مانده بود که «شروین» به خواستگاری ام آمد.

من هم با نظر اطرافیانم تصمیم به ازدواج گرفتم. این گونه بود که در ۱۹ سالگی پا به خانه بخت گذاشتم و زندگی مشترکم با «شروین» آغاز شد تا این که متوجه شدم همسرم به مواد مخدر سنتی اعتیاد دارد، اما این موضوع را جدی نگرفتم و اعتیاد همسرم را از خانواده ام پنهان کردم. چرا که معتقد بودم اگر همسرم به مصرف مواد مخدر صنعتی آلوده نشود حداقل به دیگران صدمه‌ای نمی‌زند با وجود این همسرم در بیرون از منزل و با دوستانش رفتار مناسبی داشت، اما در منزل بسیار پرخاشگر بود و با هر بهانه‌ای مرا کتک می‌زد من هم به خاطر سه فرزند کوچکم همه ناملایمات زندگی را تحمل می‌کردم تا این که روزی به ارتباط همسرم با زنان غریبه پی بردم. این موضوع دیگر برایم قابل تحمل نبود چرا که یک زن هیچ گاه نمی‌تواند خیانت‌های همسرش را نادیده بگیرد وقتی حقیقت ماجرا را از شروین پرسیدم او با عصبانیت مرا زیر مشت و لگد گرفت و پاسخم را نداد.

از آن روز به بعد اختلافات ما شدت گرفت به طوری که می‌ترسیدم بر اثر کتک‌های همسرم دچار ضربه مغزی شوم به همین دلیل تصمیم به طلاق گرفتم. خانواده ام نیز اگرچه در ابتدا مخالف طلاق بودند، اما وقتی فهمیدند که احتمال دارد این کتک کاری‌ها به مرگ دخترشان منجر شود دست از مخالفت برداشتند این گونه بود که من از شروین در حالی طلاق گرفتم که حضانت سه فرزندم را نیز به او سپردم چرا که می‌دانستم مادر شروین آن‌ها را دوست دارد و فرزندانم را بزرگ می‌کند.

از سوی دیگر نیز بعد از طلاق شرایط مناسبی نداشتم و از عهده مخارج فرزندانم برنمی آمدم خلاصه سرنوشت من با ثبت مهر طلاق در شناسنامه ام تغییر کرد و من در حالی دوباره با کوله باری از غم نزد خانواده ام بازگشتم که همواره دلتنگ فرزندانم بودم.

هنوز یک سال از این ماجرا نگذشته بود که روزی در خیابان با مردی به نام «هدایت» آشنا شدم. من که احساس می‌کردم باید پشتیبان و سرپناهی داشته باشم برای رهایی از تنهایی با هدایت وارد ارتباطی غیرمتعارف شدم تا این که او پیشنهاد ازدواج داد، ولی من هیچ شناختی از او نداشتم و می‌ترسیدم دوباره مانند ازدواج اولم با شکست روبه رو شوم و سرنوشت بدتری پیدا کنم به همین دلیل به هدایت پیشنهاد کردم ابتدا به مدت یک سال به عقد موقت او درآیم تا با خصوصیات اخلاقی و رفتاری یکدیگر بیشتر آشنا شویم و در صورتی که با گذشت این مدت به تفاهم اخلاقی رسیدیم عقد دایمی کنیم.

اما در این میان شرط کردم که در مدت عقد موقت حق فسخ صیغه نامه با من باشد او هم شرایط مرا پذیرفت و بدین ترتیب زندگی ما زیر یک سقف آغاز شد.

هنوز چند روز بیشتر از ثبت عقد موقت نگذشته بود که فهمیدم هدایت نیز مانند همسر اولم اعتیاد دارد، ولی باز هم با تکرار اشتباه اولم این موضوع را جدی نگرفتم و به رویش نیاوردم چرا که تلاش می‌کردم ازدواج دومم را حفظ کنم و برای هر موضوعی به دنبال طلاق نباشم، زیرا شکست در ازدواج اولم موجب شده بود منطقی فکر کنم و با هر ماجرایی مشاجره و درگیری درست نکنم، اما وقتی به خاطر یک موضوع کم اهمیت دستش را روی من بلند کرد و کتکم زد با خودم اندیشیدم که ازدواج با او راه به جایی نمی‌برد و سرگذشتی بدتر از زندگی اولم خواهم داشت به همین دلیل هنوز سه ماه از زمان ثبت عقد موقت نگذشته بود که به صورت یک طرفه و طبق شرطی که با او گذاشته بودم صیغه نامه را فسخ کردم و به خانه پدرم بازگشتم، اما وقتی هدایت متوجه این ماجرا شد با من تماس گرفت و ادعا کرد که باید تا پایان مدت عقد موقت با او زندگی کنم در غیر این صورت روزگارم را سیاه می‌کند، ولی من حرف هایش را جدی نگرفتم تا این که مرا تعقیب کرد و در یک خیابان خلوت به شدت کتکم زد و مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به همراه گوشی تلفنم را از کیفم برداشت و گریخت.

شایان ذکر است به دستور سرهنگ زمینی (رئیس کلانتری سپاد مشهد) این پرونده توسط کارشناسان دایره مددکاری اجتماعی کلانتری مورد بررسی قرار گرفت.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

منبع:خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    12 0
    دیگه ازدواج نکن چون تو خیابون دنبال شوهر هستی شوهر خوب نصیبت نمیشه...
  • حامد IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    3 1
    نتیجه می گیریم که معتاد بیمار است مجرم نیست و باید آزاد و رها باشد تا هر غلطی می خواهد بکند قاچاق چی های مواد مخدر هم نباید اعدام شده و باید از آنها تقدیر به عمل آید.
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
    0 0
    آقا جان اینهمه اتفاق ضایع چرا همشون تو شهر مشهد و محله سپاد(مشابه سپاه ) اتفاق می افته. توروخدا شما دیگه گل به خودی نزنین
  • IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
    0 0
    ادم یک بار از یک سوراخ گزیده میشه نه چند بار!!تجربه ی تلخ زندگی اولت باید درس عبرتی میشد که خوب پرس وجو کنید که طرف کیه وچکاره ست نه اینکه از چاله دوباره بیفتی توچاه!!
  • امیر BG ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    0 0
    مسئله مهمیه که برای ازدواج چه موقت چه دائم باید طرف رو درست شناخت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس