کد خبر 988167
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳
استقلال

نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان در چارچوب دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 19 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد و نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، میلاد زکی‌پور، سیاوش بزدانی، عارف غلامی، علی کریمی، دیاباته، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، فرشید باقری، وریا غفوری و داریوش شجاعیان.

ترکیب فولاد: شهاب گردان، ایوب والی، حسن بیت‌سعید، محمد قاسمی‌نژاد، سینا مریدی، محمد آبشک، روح‌الله سیف‌اللهی، عارف آقاسی، لوسیانو پریرا، وحید حیدریه، صالح حردانی.

داور: علیرضا فغانی

دقیقه 13: کرنر ارسالی روی دروازه فولاد با ضربه سر فرشید باقری در آستانه تبدیل به گل اول بازی بود که ابتدا واکنش گردان و در ادامه تیر دروازه مانع از این اتفاق شد. ضربه بازیکنان استقلال روی توپ‌های برگشتی هم با واکنش مدافعان فولاد همراه شد.

دقیقه 18: استقلالی‌ها صاحب ضربه ایستگاهی از میانه‌های زمین فولاد شدند که ارسال توپ به محوطه جریمه ضربه سر سیاوش یزدانی را به دنبال داشت و توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه گردان به اوت رفت.

دقیقه 19: شهاب گردان به دلیل اتلاف وقت از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 29: ارسال خطرناک به درون محوطه جریمه فولاد، در حالی با ضربه پای شهاب گردان دور شد که مدافعان فولاد از دور کردن توپ غافل شده بودند.

دقیقه 41: این بار از سمت راست ارسالی روی دروازه فولاد شکل گرفت که ضربه سر شیخ دیاباته از کنار دروازه راهی اوت شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
    0 0
    دیاباته که بسیار از گرو و نیومار ضعیفتر است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس