کد خبر 988164
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶
مهاجری

سرمربی تیم فوتبال نساجی به سنگین بودن توپ‌های لیگ برتری اعتراض کرد.

به گزارش مشرق، محمدرضا مهاجری سرمربی نساجی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان گفت: تیم ما شرایط سختی داشت. من کمتر بازیکنانی را دیدم که این گونه با مسائل کنار بیایند. ما ۶ بازیکن برتر فصل گذشته خود را از دست دادیم و تفکر تیمی ما تعییر کرده است.

بیشتر بخوانید:

فرکی منتقد جدید توپ‌های لیگ برتر

وی ادامه داد: در مقابل گل‌گهر بازی قابل قبولی را ارائه دادیم و حتی می‌توانستیم پیروز شویم. لیگ برای ما از فردا آغاز می‌شود. دیدار برابر پیکان بازی سختی است و پیکان در بازی قبل علی رغم باخت تیم خوبی نشان داد. با اشنایی که از پیکان به دست آوردیم، روی نقاط ضعف و قوتش و نقاط قوت تیم خود کار کردیم. امیدوارم فردا شروع خوبی در قائمشهر داشته باشیم. دوست دارم بازیکنانم بدانند پیراهن چه تمی را پوشیدند و مردم این شهر چه انتظاراتی از آن‌ها دارم. این کادر و بازیکنان تمام وجودشان را می‌گذارند تا از اعتبار و فوتبال‌مان دفاع کنیم.

مهاجری درباره غایبان تیمش گفت: برای بازی فردا امید سینگ را نیاز داشتیم و با جمع بندی‌های انجام شده، تصمیم گرفتیم امید به قائمشهر برگردد. بازیکنانی که جذب کردیم، بهترین‌هایی بودند که می‌شد به تیم ما اضافه شوند. سقف قرارداد ما پایین‌تر آمده و ریخت و پاش نداشتیم. همه کار دست مربی نیست و از مدیریت تا بازیکنان باید دست به دست هم دهند تا این پازل تکمیل شوند. من می‌دانم نساجی چه باشگاهی است و از پذیرفتن هدایت آن شانه خالی نمی‌کنم. هنوز کارت بازی ۵ یا ۶ بازیکن‌مان نیامده تا تیم کامل راهی مسابقات شود. خوشبختانه مصدوم نداریم اما محمد قاضی و مهرداد کفشگری را برای بازی فردا نخواهیم داشت.

سرمربی نساجی درباره توپ‌های لیگ برتری گفت: توپ‌ها ایده آل نیست و ما هم به سازمان لیگ اعتراض کردیم که توپ‌های خوبی نداریم. این توپ ها تنبل هستند و در دیدار با گل گهر هم از این تنبل بودن توپ ضرر دیدیم زیرا دو ضربه سر بازیکنان ما با برخورد به زمین و سنگین بودن توپ از سرعت آن کاسته شد و توپ راهی دروازه نشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس