کد خبر 988140
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳
image-20190722121337-1.png

توریسم و گردشگری در چند سال اخیر به یک قطب اقتصادی تبدیل شده است.

از علت های  مهم  در رشد و  شکوفایی اقتصاد کشور ها صنعت توریسم و  گردشگری می باشد. زمانی که یک گردشگر یا مسافر داخل  یک شهر می شود برای گذراندن امور روزانه و گردش اعم از اقامت ، رفت و آمد در سطح شهر، تفریح و گردش در شهر، دیدن جازبه های دیدنی از جمله جازبه های تاریخی که برای ورود به آنها موظف به پرداخت بلیط و هزینه می گردد پس این هزینه ها می تواند در اقتصاد آن شهر نقش بسار مهمی داشته باشد و برای کسب و کار آن شهر بسیار مفید باشد.

 توریسم  و گردشگری در چند سال اخیر به یک قطب اقتصادی  تبدیل شده است که به  رشد و تقویت  اقتصاد بسیاری از کشور ها کمک می کند. نیاز مردم به سفر و تعطیلات به امری  ضروری مبدل شده است نه صرفا جنبه تجمل گرایی  .. گردشگری دارای چند پایه مهم  اصلی می باشد که عبارتند از  :مقصد ، جاذبه ها، مکان ها، محل های اقامتی و تمام خدمات جانبی می باشد.

هتل های و هتل آپارتمان های زیادی در شهر مشهد مقدس احداث شده اند که بتوانند جوابگوی نیاز مسافران و زائران این شهر برای اقامت آن ها باشند در این مقاله سعی بر این داریم برخی از هتل های مشهد و هتل آپارتمان مشهد را به اختصار توضیح دهیم :

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد یکی از بهترین هتل های چهار ستاره کیفیت عالی می باشد . هتل اترک از اولین هتل های چهارستاره در مشهد می باشد که در سال 1357 شروع به کار کرده است . موقعیت مکانی این هتل نسبت به حرم رضوی بسیار عالی و نزدیک می باشد. فضای بسیار فوق العاده و شیک هتل اترک خاطره ای خوش را بیادگار خواهد گذاشت . هتل اترک مشهد دارای 144واحد اقامتی شامل  26 آپارتمان دوخوابه،6آپارتمان ویژه،1 آپارتمان  دوبلکس  رویال  سه خوابه،34 اتاق ویژه دوتخته و 14 سوئیت ویژه،3 واحد اتاق  کانکت می باشد . هتل اترک دارای رستوران و کافی شاپی بزرگ و فوق العاده با انواع غذاهای فرنگی و ایرانی و نوشیدنی های سرد و گرم در خدمت مسافرین محترم می باشد . ویوی بسیار عالی از حرم از مزیت های فوقالعاده دیگه این هتل مجلل می باشد .

هتل ایران زمین مشهد

 هتل ایران زمین مشهد یکی از هتل های سه ستاره و کیفیت خیلی خوب مشهد می باشد . این هتل مشهد شکیل در سال 1393 ساخته شده است و از هتل های نوساز محسوب میشود. این هتل شیک و بسیار لوکس در 6 طبقه با 90 واحد اقامتی زیبا و مدرن در خیابان امام رضا واقع شده است و دارای موقعیت بسیار مناسبی نسبت به حرم می باشد همچنین دارای دو پارکینگ اختصاصی ، آشپزخانه و قنادی و رستورانی بسیار زیبا و بزرگ میباشد . هتل ایران زمین مشهد در نزدیکی و جوار حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) واقع شده است. 7 دقیقه پیاده روی تا رسیدن به حرم مطهر که بسیار موقعیت مکانی مناسبی جهت اقامت در این هتل لوکس و شیک می باشد .

هتل ادریس مشهد

هتل ادریس مشهد یکی از هتل های دوستاره و کیفیت خیلی خوب مشهد می باشد و از نزدیکترین هتل ها به حرم رضوی از درب باب الرضا می باشد که رفت و آمد مسافرین به حرم را بسیار راحت می کند . این هتل با سابقه درخشان و خوب در صنعت هتلداری در سال 1384 افتتاح شد و در سال 1394 جهت به روز رسانی امکانات بازسازی شده است . ظرفیت پذیرایی‌اش این هتل ممتاز بسیار بالاست و به دلیل قیمت مناسب و کیفیت خوب خدماتش پذیرای مهمانان بسیاری  است و همین باعث شده پرسنل و کادر مجرب‌تر و حرفه ای  داشته باشد. هتل ادریس برای میهمانانی که با خودرو شخصی خود  به این  هتل مراجعه می کنند پارکینگ بزرگ و مجهزی را طراحی نموده است.هتل ادریس دارای لابی زیبا و یزرگی می باشد همچنین ستورانی بزرگ و تمیز در هتل می باشد که انواع غذاهای ایرانی فرنگی به صورت منو انتخابی در رستوران سرو می گیردد. هتل ادریس بسیار نزدیک به حرم میباشد و رفت و امد و زیارت را برای مسافرین راحت کرده است با دو دقیقه پیاده روی به حرم مطهر می رسید .

اطلاعات بیشتری از هتل ها و هتل آپارتمان های مشهد با مراجعه وب سایت مشهد هتل نت میتواند دریافت و با استفاده از این اطلاعات کامل اقدام به رزرو هتل و هتل آپارتمان مناسب خود در مشهد مقدس نمایید.

محتوای تبلیغاتی

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس