کد خبر 987971
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
رو در رو

مجله سیاسی «رودررو» امروز ساعت ۱۹ به واکاوی نشست گروه هفت می پردازد.

به گزارش مشرق، مجله سیاسی «رودررو» با اجرای دکتر عنادی امروز(۶ شهریور ماه)،میزبان دکتر مرتضی الله‌داد کارشناس اقتصاد و استاد دانشگاه و دکتر جهانبخش ایزدی  استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی می شود و «نشست گروه هفت زیر سایه تردید» موضوعی است که راجع به آن گفتگو خواهند کرد.


نشست گروه هفت در شهر بیاریتز فرانسه درحالی برگزار شد که موضوع ایران به یکی از مسائل مهم و خبرساز در این نشست تبدیل شد.تلاش امانوئل مکرون رئییس جمهوری فرانسه برای زمینه‌سازی دور جدید گفتگوها با ایران به زعم پاریس و تقلای وی برای تسهیل شرایط دیدار مقامات امریکایی و ایرانی محور اصلی اخبار، گانه‌زنی‌ها و تحلیل‌ها در این خصوص بود. طبعا حضور وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه نشست گروه هفت که به دعوت پاریس صورت گرفت، تاثیر معناداری در این خبرسازی داشته است.بعلاوه موضوعات امنیتی - سیاسی مربوط به سوریه و اوکراین از دیگر مسایلی بود که در کنار موضوع مبارزه با تبعیض، تغییرات آب و هوایی و خشونت علیه زنان در نشست گروه هفت بررسی شد.


«رودررو»ی این هفته بنا دارد تا به بررسی ابعاد مختلف سیاسی، امنیتی و اقتصادی مطرح در نشست گروه هفت، به ویژه مسائل مطرح شده درباره ایران بپردازد.  
این برنامه به تهیه کنندگی سید مهدی حسینی، کاری از گروه سیاسی شبکه چهار سیما است و چهارشنبه ها ساعت ۱۹:۰۰ به صورت زنده به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس