نشست پاتوق کتاب - یامین پور

در ابتدای این مراسم، مهدی اخویان، رییس شرکت پاتوق کتاب در وصف کتاب گفت: همین که خداوند متعال، آخرن معجزه اش را در قالب کتاب برای ما فرستاده، نشان از اهمیت این موضوع دارد.

به گزارش مشرق، مراسم قرعه کشی پاتوق کتاب تهران به همراه نشست صمیمی و جشن امضای کتاب های ماجرای فکر آوینی و نخل و نارنج با حضور وحید یامین پور، نویسنده این کتاب ها در محل پاتوق کتاب واقع در خیابان انقلاب، چهارراه کالج برگزار شد.

در این مراسم که عصر امروز برگزار شد، تخفیف ویژه ۳۰ درصد برای کلیه کتب موجود در فروشگاه در زمان مقرر (به ازای هر عنوان کتاب تا ۲ جلد و بدون سقف قیمت) به حضار ارائه شد. رونمایی و توزیع کارت وفاداری(کارت باشگاه مشتریان جدید) نیز از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در ابتدای این مراسم، مهدی اخویان، رییس شرکت پاتوق کتاب در وصف کتاب گفت: همین که خداوند متعال، آخرین معجزه اش را در قالب کتاب برای ما فرستاده، نشان از اهمیت این موضوع دارد.

وی افزود: پیامبر اسلام فرموده است هر مومنی که دانشی را در یک ورق ثبت کند، آن ورق، مانع بین او و آتش خواهد بود.

اخویان ادامه داد: اگر کتابت نبود، بشر مدام در آزمون و خطا به سر می برد و بسیاری از تجربیات فراموش می شد. البته همانطور که کتاب می تواند سودمند باشد، ممکن است برخی کتاب ها دارای سموم مهلکی باشند که ما در پاتوق کتاب نسبت به ارزیابی و گزینش کتاب ها، حساسیت ویژه ای داریم و از این بابت می شود به محتواهای موجود در پاتوق های کتاب، اطمینان داشت.

رییس شرکت پاتوق کتاب تصریح کرد: بیش از ۴۵ هزار محصول و کتاب در پاتوق های کتاب داریم که تک تک آن ها مطالعه و بررسی شده است و اصرار داریم که هر محتوایی وارد مجموعه محصولات ما نشود. البته دوستانی که اهل کتاب هستند هم باید ناشران و مولفان را بشناسند و به این موضوع اهمیت بدهند. همچنین کسانی که در پخش کتاب ها فعالیت می کنند هم باید مراقب این موضوع باشند.

اخویان ادامه داد: پاتوق کتاب در ۲۴ استان، ۳۱ شعبه دارد و تلاش می کنیم ک در استان های دیگر هم شعباتمان را راه اندازی کنیم. اینجا هم یکی از اولین پاتوق هایی است که افتتاح شد و باید از مسئولان آن تشکر کنم.

در ادامه برنامه، احسان رضایی، مسئول پاتوق کتاب تهران نیز توضیحاتی درباره کارت وفاداری مشتریان پاتوق کتاب بیان کرد و گفت: از این به بعد برای کارت های برنزی، ۱۰ درصد، کارتهای نقره ای ۱۵ درصد و کارت های طلایی ۲۰ درصد تخفیف خواهیم داشت و کلیه محاسبات به وسیله کارتخوان های مجزا انجام خواهد شد.

پس از توضیحات مسئول پاتوق کتاب تهران، مراسم قرعه کشی جوایز برگزار شد و آقای محمدحسین نوری پور با کد ۱۱۴۷ توانست برنده یک دستگاه پراید شود.

بخش پایانی برنامه، سخنرانی وحید یامین پور درباره کتاب های تازه اش و برگزاری جشن امضا بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
    0 1
    بلای جونش نشه خوبه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس