کد خبر 987914
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
استراماچونی

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال گفت که سرمربی این تیم "تشخیص داده" در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد شرکت نکند.

به گزارش مشرق، محمد نوری فر که به همراه مترجم آندره‌آ استراماچونی در نشست خبری حضور پیدا کرده بود درباره غیبت سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا با فولاد، گفت: ابتدا به خاطر کنفرانس قبلی در تبریز عذرخواهی می‌کنم که فرصت نشد خبرنگاران سوالات خود را بپرسند. با توجه به حساسیت بازی فردا استراماچونی تشخیص داد در نشست خبری حضور پیدا نکند. ما تا آخرین لحظه تلاش کردیم که در نشست خبری شرکت کند اما تصمیم گرفت که حضور پیدا نکند.

وی افزود: متأسفانه یک رسانه خاص شایعاتی را مطرح کرد که لازم می‌دانم پاسخ دهم. بنده در سالن کنفرانس قبلی در تبریز حضور داشتم و یکی از پیشکسوتان آنجا من را دید. ماجرا این بود که وقتی وارد کنفرانس شدم مترجم را ندیدم و زمانی که برگشتم که او را بیاورم دیدم به دلیل نداشتن آی‌دی کارت نتوانسته بیاید. این زمان یک دقیقه و 30 ثانیه طول کشید و در آن لحظه شما آن ویدیو را دیدید که من حضور ندارم و استراماچونی تنهاست.

مدیر رسانه‌ای تیم استقلال خاطرنشان کرد: می‌بینید که مترجم در سازمان لیگ حضور دارد، ضمن اینکه مترجم مدنظر استراماچونی فردا روی نیمکت حضور خواهد داشت.

وی در واکنش به اینکه تمرینات استقلال پشت درهای بسته است و نمی‌توان هیچ خبری از استقلال را پوشش داد گفت: در صحبتی که با استراماچونی پیش از بازی ماشین سازی داشتم قرار بود هفته‌ای یک روز تمرین را باز کنیم که هنوز این اتفاق نیفتاده است. قرار شده در فیفادی این کار انجام شود ضمن اینکه بسته بودن تمرین به محیط ورزشگاه نفت هم برمی‌گردد.

خبرنگاری این موضوع را مطرح کرد که همه بازی‌های لیگ حساس است و چرا استراماچونی در نشست شرکت نکرده که نوری‌فر گفت: من نگفتم تنها به دلیل حساس بودن بازی فردا شرکت نکرده است. حرف من این بود با توجه به حساسیت بازی فردا و شرایط موجود ترجیح داد در نشست خبری حضور پیدا نکند. اگر جریمه قانونی دارد ما آن را پرداخت می‌کنیم اما من از تک تک شما عذرخواهی می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

یکی از خبرنگاران اعلام کرد که غیبت هر مربی 500 هزار تومان جریمه دارد و با این شرایط هر مربی به خودش اجازه می دهد در نشست خبری شرکت نکند. در این لحظه حجت‌الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ گفت جریمه غیبت مربیان 500 هزار تومان نیست و فکر می‌کنم طبق مقررات AFC سه یا چهار هزار دلار  است و ما لیست مربیانی که در هفته اول غیبت کرده‌اند به کمیته انضباطی داده‌ایم.

در ادامه بهمنی میان خبرنگاران آمد و گفت: طبق مقررات برای مربیانی که در نشست خبری حضور نمی‌یابند جریمه درنظر گرفته و کمیته انضباطی این مسئله را اعلام خواهد کرد. ما گزارش مربیان در هفته اول را به کمیته انضباطی اعلام کردیم و نتیجه به زودی اعلام می‌شود. اگر مربیان تکرار کنند با جریمه‌های دیگری روبه‌رو می‌شوند. مربیان باید به رسانه‌ها احترام گذاشته و در نشست خبری حضور پیدا کنند.

مدیرروابط عمومی سازمان لیگ افزود: کمیته انضباطی تشخیص می‌دهد که چقدر جریمه کند. قوانین سال قبل سه تا 5 میلیون تومان جریمه در نظر می‌گرفت و الان نمی‌دانم این مبلغ تغییر کرده یا نه.

بهمنی در  پاسخ به این سوال که آیا با مدیر رسانه‌ای استقلال در خصوص حضور یا عدم شرکت استراماچونی در نشست خبری هماهنگ شده بود یا نه، گفت: ما قطعا هماهنگ و ساعت نشست را به مدیر رسانه‌ای اعلام می‌کنیم. من امروز با نوری‌فر صحبت کردم که ایشان گفت استراماچونی هنوز جواب قطعی نداده و نمی‌داند در نشست خبری شرکت می‌کند یا خیر. دیدید که ما تا آخرین لحظه منتظر ماندیم اما در نشست شرکت نکرد و ما نیز گزارش غیبت او را به کمیته انضباطی می‌فرستیم. جواد نکونام هم به خاطر زمان پرواز تیمش به سمت تهران نتوانست به نشست خبری شرکت کند.

خبرنگاری این موضوع را مطرح کرد که چرا مربیان ساعت پرواز را بهانه عدم حضور در نشست خبری مطرح می‌کنند که مدیر روابط عمومی سازمان لیگ گفت: با توجه به تحریم‌ها مشکلاتی در حمل و نقل داریم اما دلیل نمی‌شود که مربیان در کنفرانس خبری حضور نداشته باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس