کتاب حسین از زبان حسین

نشست رونمایی کتاب «حسین (ع) از زبان حسین(ع)» یکشنبه ۱۰ شهریورماه در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار می شود.

به گزارش مشرق، نشست رونمایی کتاب  «حسین (ع) از زبان حسین(ع)» به قلم حجت الاسلام محمد محمدیان با مشارکت نهاد کتابخانه های عمومی کشور و مجمع ناشران انقلاب اسلامی و با حضور حجت الاسلام محمد محمدیان نویسنده و علاقه مندان در کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران برگزار می شود.

این کتاب از ولادت سالار شهیدان امام حسین علیه السلام تا شهادت از زبان حضرت و پس از شهادتش از زمان اسارت کاروان تا بازگشت به کربلا و سپس مدینه از زبان خواهر آن بزرگواران حضرت زینب سلام الله علیها روایت می‌شود.

قلم روان و جذاب نویسنده و همچنین ارجاعات همه مطالب به کتاب های معتبر و منابع تاریخی، طیف وسیعی از مخاطبان را به خود جلب می‌کند.

کتاب «حسین(ع) از زبان حسین(ع)» در ۲۷۲ صفحه توسط نشر معارف به چاپ رسیده است.

از همین نویسنده پیش‌تر کتاب «علی (ع) از زبان علی(ع)» منتشر شده و مورد استقبال زیاد مخاطبان قرار گرفته است. همچنین ۲۷ مرداد ماه نیز نشست معرفی و بررسی آن با حضور دبیرکل نهاد و نویسنده اثر در کتابخانه پیروزی تهران برگزار شد.

علاقه مندان برای حضور در این نشست می توانند از ساعت ۱۶ تا ۱۸ یکشنبه ۱۰ شهریورماه به آدرس خیابان وحدت اسلامی، خیابان بهشت، کتابخانه مرکزی پارک شهر، سالن اجتماعات مراجعه کنند.

گزارش افتتاح کتابخانه مرکزی پارک شهر را بخوانیم و ببینیم:

عکس/ درهای کتابخانه پارک شهر دوباره باز شد

گفتنی است این نشست اولین نشست رونمایی کتاب در کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران پس از بازگشایی است. این کتابخانه روز سه شنبه ۵ شهریورماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران فرهنگی تهران، دبیرکل نهاد و معاونان و مدیران نهاد و علاقه مندان بازگشایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس