وزنه برداری

مسئولان وزارت ورزش در اقدامی عجیب یک مرد را به عنوان ناظر بر مسابقات وزنه‌برداری دختران انتخاب کردند.

به گزارش مشرق، رقابت‌های وزنه‌برداری المپیاد استعدادهای برتر دختران در حالی از 9 تا 12 شهریور ماه به میزبانی سنندج در استان کردستان برگزار می‌شود که مسئولان وزرات ورزش و جوانان در اقدامی تأمل برانگیز یک مرد را بعنوان ناظر بر این مسابقات انتخاب کرده اند.

در این حکم که به امضای محمدرضا داورزنی، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان رسیده‌، داود ملکی به‌عنوان ناظر بر عملکرد دختران وزنه‌بردار انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید:

درخواست دوباره برای دریافت ۵۰ میلیون/ معضل کیانوش سالاری!

اینکه مسئولان وزارت ورزش و شخص داورزنی با چه استدلالی اقدام به این کار کرده‌اند بر ما پوشیده است، اما نکته قابل توجه این است که در سال‌های اخیر و همزمان با پاگرفتن رشته وزنه‌برداری و حمایت‌های فدراسیون بانوان خوبی به‌عنوان مربی و حتی استعدادیاب تربیت شده و پرورش یافته‌اند حتی اگر فرض کنیم که با بحث کمبود مربی متخصص در این رشته در بخش بانوان مواجه هستیم، چه فرصتی بهتر از این مسابقات که به پرورش مربیان و تربیت نسلی جدید از بانوان مربی وزنه‌برداری اقدام شود.

تصویر نامه در زیر قابل مشاهده است.

دومین دوره رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر کشور در رشته وزنه‌برداری دختران، با شرکت 117 وزنه‌بردار از 26 استان، 9 تا 12شهریورماه به میزبانی سالن آزادی سنندج برگزار می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
    0 0
    اینها چیزی به نام حیا و ناموس نمی شناسند.
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
    0 0
    وای به روزگارت روحانی.وای .‌‌‌..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس