کد خبر 987865
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
پس از شعارهای دیروز؛ احمدزاده در تمرین پرسپولیس حاضر شد

هافبک پرسپولیس نسبت به شایعاتی که در پایان تمرین امروز شکل گرفته واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، فرشاد احمدزاده در آستانه دیدار حساس برابر تراکتور از تمرین پرسپولیس خارج شد تا حضورش برابر تبریزی‌ها در هفته دوم در ابهام قرار داشته باشد، این در حالی است که در پایان تمرین امروز شایعاتی عجیبی بعد از ترک تمرین حول این بازیکن شکل گرفته و اعلام شد او بعد از درگیری لفظی با کالدرون از تمرین خارج شده است.

احمدزاده در گفت‌وگویی در این باره گفت: واقعا از این وضعیت خسته شده‌ام؛ من به پرسپولیس برگشتم تا سهمی در موفقیت تیم داشته باشم و با هواداران پرسپولیس روز‌های خوب تازه‌ای بسازیم؛ بار‌ها هم از هواداران پرسپولیس بابت گذشته عذر خواستم و می‌خواهم با دوری از حواشی بهترین عملکردم را داشته باشم.

بیشتر بخوانید:

خرید جنجالی پرسپولیس در خطر حذف از لیست


وی ادامه داد: از این شایعات نمی‌دانم چه کسی سود می‌کند؛ من واقعا مصدوم هستم، دو قلوی پایم کبود شده و شرایط تمرین را نداشتم؛ این مساله پیش از بازی با پارس جنوبی شکل گرفت و خودم از کادرفنی خواستم تا در لیست باشم و بتوانم در صورت نیاز کمکی کنم؛ با همین وضعیت برابر پارس بازی کردم و شرایطم حتی بدتر شد، اما باز هم در تمرینات حاضر شدم؛ واقعا شرایط تمرین را نداشتم و همانطور که گفتم مشکل بیماری پدرم نیز از نظر روحی وضعیت را برایم سخت‌تر کرده است.


هافبک پرسپولیس در پایان گفت: تمام تمرکزم را روی موفقیت پرسپولیس گذاشته‌ام و نمی‌خواهم حاشیه‌ای داشته باشم و از این دوستان هم خواهش می‌کنم دست از شایعه‌سازی بردارند. کسانی که نسبت به این موضوع شک دارند می‌توانند وضعیتم را از دکتر تیم بپرسند که چه بلایی سر دو قلوی پایم آمده است؛ امیدوارم خیلی زود بتوانم در کنار هواداران با پیراهن پرسپولیس برای موفقیت تیم تلاشم را انجام دهم؛ همانطور که قول دادم حاشیه‌ای نخواهم داشت و لطفا شایعه نسازید.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس