رژیم صهیونیستی

منابع خبری صهیونیستی از انتقال پناهگاه‌های متحرک به مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی یعنی نزدیکی مرزهای لبنان خبر دادند.

 به گزارش مشرق، منابع خبری صهیونیستی سه‌شنبه شب به وقت تهران از انتقال پناهگاه‌های متحرک به شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.


به نوشته روزنامه «جروزالم پست» «شمعون آران» خبرنگار شبکه «کان» در توییتی در این زمینه نوشت، همزمان با اوج گرفتن تنش بین تل آویو با لبنان، سوریه و عراق، انتقال پناهگاه‌های متحرک به نقاط مختلف در شمال اسرائیل (سرزمین‌های اشغالی) آغاز شده است.

بیشتر بخوانید:

ترامپ: رأی به یک دموکرات، رأی علیه اسرائیل است!


این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی صبح سه شنبه هرگونه رفت و آمد غیرضروری شهرک‌نشینان در مرز لبنان با فلسطین اشغالی را ممنوع کرد. این اقدام از بیم واکنش محتمل حزب‌الله به تجاوز دو پهپاد صهیونیستی به «ضاحیه» بیروت صورت گرفته است. ارتش رژیم صهیونیستی از شهرک‌نشینان شمال سرزمین‌های اشغالی خواسته به پنج کیلومتری مرزهای لبنان نزدیک نشوند. 


 «اینستنت نیوز» نیز روز گذشته گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی در حال بستن برخی معابر و مسیرهای نزدیک به مرز با لبنان به عنوان بخشی از تمهیدات خود برای مقابله با حملات موشک‌های هدایت‌ شونده ضد تانک (ATGM) حزب الله لبنان است. 


وبگاه لبنانی «دیلی استار» نیز از برگزاری نشست ویژه شورای دفاعی لبنان به ریاست «میشل عون» رئیس جمهور لبنان  برای بحث وگفت‌وگو پیرامون حملات اخیر رژیم صهیونیستی به این کشور خبر داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
    8 11
    یه نصیحت: فقط شنا یاد بگیرید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس