کد خبر 987643
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴
میثم دورقی فولاد خوزستان

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی مشکلی برابر استقلال تهران داریم و البته شرایط ما سخت‌تر است زیرا در زمین حریف و برابر هواداران آنها بازی می‌کنیم.

به گزارش مشرق، میثم دورقی در گفت‌وگو با سایت باشگاه فولاد خوزستان درخصوص دیدار این تیم در هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور برابر استقلال تهران، اظهار داشت: بازی خیلی سختی داریم و باتوجه به این‌که هم فولاد و هم استقلال در هفته اول شکست خوردند، دو تیم در بازی این هفته به دنبال نتیجه گرفتن هستند، البته شرایط برای ما سخت‌تر است زیرا در زمین حریف و برابر هواداران آنها بازی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

استقلال تبرئه شد، فولاد جریمه +سند

وی بیان کرد:  تلاش‌مان را می‌کنیم تا شکست برابر نفت آبادان را جبران کنیم. امیدوارم با برنامه‌ریزی که آقای نکونام و کادر فنی برای این دیدار دارند، نتیجه خوبی کسب شود و دل هواداران را شاد کنیم.

هافبک  تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این‌که از هواداران می‌خواهیم که کنار تیم باشند و صبوری کنند گفت: بازی‌های سختی در پیش داریم و ما نیز برای رسیدن به هماهنگی لازم نیاز به زمان داریم. بر این اساس هواداران باید در تمامی شرایط کنار ما باشند وبا تشویق‌ها و حمایت‌هایشان ما را دلگرم کنند. 

وی با بیان این‌که تمام هم و غم باشگاه و مجموعه تیم موفقیت فولاد و شاد کردن دل مردم خوزستان است عنوان کرد هدف ما رسیدن به این مهم است و دست از تلاش بر نمی‌داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس