کد خبر 987154
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
دومین نامزد جمهوریخواه برای رقابت با ترامپ معرفی شد

"جو والش" نماینده سابق جمهوریخواه کنگره آمریکا به عنوان دومین نامزد این حزب آمادگی خود را برای رقابت با دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ اعلام کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، جو والش نماینده محافظه کار سابق کنگره آمریکا روز یکشنبه آمادگی خود را برای رقابت با دونالد ترامپ از سوی حزب جمهوریخواه در انتخابات 2020 میلادی اعلام کرده است.

والش ضمن انتقاد شدید از عملکرد ترامپ در اظهاراتی تاکید کرد: به این دلیل وارد رقابت انتخابات ریاست جمهوری شدم که معتقدم او صلاحیت و شایستگی این مقام را ندارد. ترامپ یک فرد قلدر است و یک نفر باید پیدا شود که او را از این مقام کنار بزند.

بیشتر بخوانید:

کمیته ملی حزب جمهوریخواه که مسئول نظارت بر برنامه های این حزب در انتخابات ریاست جمهوری است، اظهارات والش را رد کرده است.

رونا مک دانیل سخنگوی حزب جمهوریخواه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: ترامپ از حمایت بی سابقه در بین جمهوریخواهان برخوردار است. جمهوریخواهان قاطعانه پشت رئیس جمهور هستند و هرگونه تلاشی برای به چالش کشیدن وی در رقابت های انتخاباتی راه به جایی نخواهد برد.

پیش از این مارک سانفورد فرماندار سابق کارولینای جنوبی در ماه جولای آمادگی خود را برای رقابت با ترامپ در رقابت های درون حزبی جمهوریخواهان اعلام کرده بود.

البته نظرسنجی ماه اوت رویترز ایپسوس نشان می دهد که 87 درصد جمهوریخواهان از عملکرد ترامپ رضایت دارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس