کد خبر 987089
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
نظر رئیس شورای شهر در مورد دستفروشان

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دستفروشان نباید تا قبل از ساعت 10 شب فعالیت داشته باشند، گفت: دو اولویت اصلی ما در شورای شهر کاهش دغدغه مردم در زمینه آلودگی هوا و ترافیک است.

به گزارش مشرق، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران، در ارتباط با موضوع دستفروشان در پایتخت اظهار داشت: قرار نیست با این افراد برخورد قهری شود بلکه برخوردها در این زمینه همه قانونی است.

وی افزود:  همچنین قرار شده که دستفروشان تا قبل از ساعت 10 شب ورود جدی در سطح شهر نداشته باشند و در برخی از مکان‌ها که  حضورشان پررنگ‌تر است همچون میدان تجریش و خیابان ولیعصر امکان فعالیت آنها تنها پس از ساعت 10 شب امکانپذیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

هاشمی خاطرنشان کرد:‌ در این ساعت معابر و خیابان‌ها خلوت‌تر شده و مغازه‌ها نیز تعطیل شده‌اند  و در این  زمان برخی در صورت تمایل ممکن است از این افراد خریدهایی داشته باشند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: فعالیت دستفروشان از ساعت 10 شب به بعد ارتباطی با زیست شبانه ندارد و فعالیت این افراد نهایت تا ساعت 11:30 خواهد بود.

وی در مورد اولویت‌ کاری شورای شهر در سال سوم گفت: آلودگی هوا و ترافیک دو معضل اصلی شهروندان تهرانی است که اولویت‌های ما نیز در همین راستا قرار خواهد داشت و تلاش می‌کنیم که شهروندان کمترین دغدغه‌ها را در این زمینه داشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس