بنیاد شهید و امور ایثارگران نمایه

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستور پیگیری درگذشت یک فرزند شهید در قم را صادر کرد.

به گزارش مشرق به نقل از «ایثار»، نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستور پیگیری درگذشت یک فرزند شهید در قم را صادر کرد.

در بخشی از متن دستور حجت الاسلام شهیدی خطاب به حسن مصلحی مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بنیاد آمده است: با تأسف از درگذشت یکی از فرزندان شهید عزیز ضروری است در اسرع وقت نسبت به بررسی کامل ماوقع و همچنین روند درمانی ایشان اقدام نموده و نتیجه بررسی کامل موضوع به اینجانب گزارش گردد.

بدیهی است بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان نهاد خادم جامعه معزز ایثارگری وظیفه خود می‌داند ضمن بررسی دلایل و پیگیری برخورد با مقصرین احتمالی، موضوع را ریشه‌یابی کرده و به کمک دستگاه‌های مسئول از تکرار این رویداد جلوگیری نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • مهدیاسدی IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    1 1
    سلام علیکم :‌با عرض تسلیت به خانواده این عزیز سفر کرده و در خواست غفران الهی برای آن مرحوم . ای کاش رئيس‌ٰ بنیاد قبل از این اتفاقات تاسف بار دستورات لازم را صادر می کرد تا مشکلات بیماری این عزیز حل می شد تا جامعه شاهد این حوادث غم انگیز نمی شد . مگر فرزند جانباز تو قعی جز رسیدگی به بیماری خود بوده است . ؟؟؟!!!
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    1 2
    اگر به مشکلات ایثارگران رسیدگی نشود احتمال تکرار وجود دارد یک نفر مسلمان در تهران نیست که بگوید چرا با معسران فاققد شغل 750ت می دهید
  • داودی IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    2 1
    در مورد قسمت بهداشت و درمان اداره کل قم میبایست رسیدگی شود چون من جانباز میباشم و متاسفانه این قسمت مشکل دارند خصوصا کارمندان این قسمت که دو نفرن
  • علی IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
    0 1
    نوش دارو بعداز مرگ سهراب .زمانی که باید به مشکل این فرزند شهید رسیدگی می کردید رییس بنیاد شهید کجا بوده باید ریس بنیاد شهید قم را محاکمه و اخراج کنند که اینگونه اتفاقاتی دیگر نیافتد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس