کد خبر 987001
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵
سید حسن نصرالله نمایه

به نظر می رسد از زمان پایان سخنان یکشنبه شب سیدحسن دولت نتانیاهو و ساکنان اراضی اشغالی بایستی منتظر انتقام هایی از جنس حزب الله لبنان باشند.

به گزارش مشرق،  در حالی که در خلال ۴ عملیات رژیم صهیونیستی در استان های مختلف عراق و در طول یک ماه گذشته پاسخی در خور به این تعرض ها داده نشد. نتانیاهو جسارت کرد شب یکشنبه هم سوریه و هم لبنان را با جنگنده ها و پهپادهای خود مورد هجوم قرارداد این درحالی است که نتانیاهو اخیرا اعلام کرده بود مواضع و منافع ایران را در هرجایی از منطقه مورد حمله قرارخواهد داد. سید حسن در کلام خود به صراحت اعلام کرد در سوریه مواضع حزب الله لبنان مورد حمله قرار گرفته و نیروهای ایرانی در منطقه مورد هجوم نبوده اند.

بیشتر بخوانید:

 هشدار نصرالله درباره یک خطر+فیلم

ارتش اسرائیل از امشب منتظر پاسخ ما باشد


 سید حسن با بیان اینکه از این پس حضور هر پهپادی در لبنان حضوری نظامی تلقی خواهد شد و با متعرضین برخورد جدی خواهد شد به ساکنان شمالی سرزمین های اشغالی هشدار داد از این پس روی آرامش را نخواهند دید. در حالی که علت اصلی اقدامات نتانیاهو جلب و جذب ارای مردمی در انتخابات پیش رو در سایه تحقق امنیت برای آنان است به نظر می رسد "پاتک سید حسن" در این ماجرا کلیه نقشه ها و تمهیدات نتانیاهو جهت موفقیت در انتخابات را با سوالات و چالش هایی جدی مواجه خواهد کرد.


در حالی که مفروض نتانیاهو در این حملات نشان دادن توانمندی های خود در تعمیق امنیت در اسرائیل است سید به صراحت به ساکنان اسرائیل گوشزد کرد نتانیاهو برای بدست آوردن رای، آنان را به جهنم می فرستد و در واقع به آن ها به عنوان "گوسفندان قربانی " در قربانگاه انتخابات نگاه می کند.


سید حسن با تاکید بر اینکه زمانه زدن و فرار کردن به پایان رسیده است خاطر نشان کرد هر فرد لبنانی در هر جای منطقه که توسط رژیم صهیونیستی به شهادت برسد پاسخ آن در لبنان داده خواهد شد و بر این استراتژی تاکید کرد که مرزهای اسرائیل و همچنین مناطق امن پنداشته شده شمالی اسرائیل از این پس بیش از هر زمان برای اسرائیلی ها ناامن خواهد بود.


به نظر می رسد از زمان پایان سخنان یکشنبه شب سیدحسن دولت نتانیاهو و ساکنان اراضی اشغالی بایستی منتظر انتقام هایی از جنس حزب الله لبنان باشند، مساله ای که بیش و پیش از هر چیز به جدی ترین چالش رای آوری نتانیاهو در انتخابات پیش رو خواهد انجامید.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    54 49
    ای جانم سید حسن نصرالله .در پناه امام زمان(عج) باشی . خدا نگهدارت باشه بزنید این نتانیابوها رو شتل کنید......
  • حقیقت جویی در پی حقیقت IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    35 31
    منتظر خبرهای خوب حزب الله لبنان برای حزب اللهی های دنیا باشید.
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    33 38
    حزب الله هم الغالبون
  • پیشگو IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    31 46
    مطمئنا پس از نشست جی 7 باید منتظر حملات پیاپی و کوبنده تر در خاک اسرائیل باشیم.ما منتظریم
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    27 34
    زنده باد حزب الله
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    22 42
    اين نتان رو تبديل به اتان كن سيد بزرگ و عزيز
    • قریشی IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      13 7
      نتان یابو
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    17 20
    هیچ وقت سید را اینقدر محکم و مقتدر ندیده بودم به فضل خدا نابودی اسرائیل کلید خورد و شرایط ظهور بیش از هر زمانی محیا شده الهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
    1 0
    فسوف کشف القلوب المومنین انافتحنا لک فتحا مبینا
  • علی IR ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
    1 0
    نصر من الله و فتح قریب اسرائیل منتظر باش ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس