کد خبر 986909
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸
سعید آذری

سعید آذری با انشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام به بحث محافل ورزشی در رابطه با پیوستن او به پرسپولیس، واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق،  سعید آذری که با تصمیم هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن از تیم کنار گذاشته شد، چند روزه گذشته به صورت رسمی از ذوب آهن خداحافظی کرد، حال می خواهد از شهر اصفهان خداحافظی کند و به شهری دیگر برود. وی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"دستهایم به سوی توست همواره و در همه حال یار و یاورم بوده ای خداوند عالی مقام، آفریننده روز و شب اصفهان شهر من است، دینم را به شهرم ادا کرده ام، جاییکه اصفهانی نماها با تمامی قدرتشان پنهان میشدند من یک تنه می ایستادم، میجنگیدم چون به شهرم و مردمش عشق میورزم. امروز خیالم راحت است اصفهان با قدرت است مدیران شایسته ای دارد و دیگر نیازی به من نیست. نباید تمرکز اصفهان را به هم زد سپاهان عالی شروع کرد و ذوب آهن هم اعتقاد دارم جایگاهش را متعالی خواهد کرد. من سبز سبزم هر جا که باشم، حالا که به من نیازی نیست و تقدیرم اینگونه رقم خورده، میتوانم با شهامت سرم را بالا بگیرم و بگویم : یک اصفهانی هست که در شهر خود به او نیازی نیست ولی دیگران شاید به این اصفهانی سبز نیاز داشته باشند، این اصفهانی نباید در خانه بنشیند، او آنجا که باید پای شهرش ایستاد ولی حالا میخواهد پای خودش و خانواده اش ایستادگی کند. قلب من هستید اصفهانی ها هر جا که باشم حتی در قلعه های رنگین من اصفهانی هستم که در شهرم به من نیازی نیست. پس به من خورده نگیرید، انتظار حبس کردن خودم و خانواده ام را نداشته باشید این انتظاری غیر منصفانه است. اصفهانی تو بهترینی چه من باشم یا نباشم، تو عشق منی. سبز سبزم ریشه دارم البته شاید تقدیرم گونه ای دیگر نیز رقم بخورد و آن کوچ نکردن و ماندن باشد. ولی باز هم خدایم سرنوشتم را رقم میزند و من تسلیم ذات لا یتناهی او هستم"

فارس در همین رابطه نوشت: در چند روز گذشته و پس از برکناری سعید آذری، شایعه ای مبنی بر پیوستن او به باشگاه پرسپولیس در محافل ورزشی گوش به گوش می پیچد که سعید آذری با انشار چنین پستی شاید به این شایعات دامن زده باشد. حال باید ماند و دید که سعید آذری پا جای پای مهدی رحیمی مدیرعامل اسبق سپاهان می گذارد؟ رحیمی پس از جدایی از سپاهان به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس فعالیت کرد و جالب است که رحیمی باجناق سعید آذری است.روزگذشته نیز برخی خبرنگاران اصفهانی از ادامه تماس مدیران پایتخت‌نشین با آذری خبر داده بودند.

با توجه به مشکلات مدیریتی در تیم‌های استقلال و پرسپولیس و خبرهای ضد نقیض روزهای گذشته مبنی بر برکناری و یا استعفای عرب مدیر عامل پرسپولیس، احتمال می‌رود آذری جایگزین وی شد؛ البته برخی معتقد هستند شانس حضور آذری در استقلال بیشتر از پرسپولیس است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
    7 17
    مشرق شوخی می کنی!!این بشر وحشتناک استقلالیه حتی حاضر نشد به پرسپولیس بازیکن بده شکاری رو
    • بیت اله فتاحی TR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
      2 2
      مگه شکاری تنها بود مخالفت این جدی ودشمنانه این آدم عقده ای حداقل پنجاه مورد بود هرکجا صحبت از باشگاه بزرگ و قهرمان بود تا این یک موضع خصمانه ای می گرفت تنگ براون کسی که چنین پیشنهادی به زبان اورد
    • احسان IR ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
      4 0
      جناب فتاحی بهتره قبل از اظهار نظر کینه توزانه و احمقانه و عقده گشایی کودکانه ، کمی روی دستور زبانت کار کنی.
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
    10 8
    دیگه گندش رو درآوردن مگر قبلا چه کار درستی انجام دادن که هی جابه جا میشه این همه جوان دلسوز
  • هوادران ارتش سرخ IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
    5 4
    نخیر پرسپولیس به این داروغه نیاز نداره دراین چند ساله چقدر علیه پرسپولیس موضع گرفت موضوع شکاری وسکوت کعنادار عیسی اندوی با تبانی مافیای فوتبال و.... هوادارای پرسپولیس با آمدن این داروغه جوساز یاکت نمی نشینند. مال بد بیخ ریش صاحبش وبگذارید سبز باقی بمانه
  • میرزایی IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    3 3
    خیلی فرق است بین خورده نگیرید و خرده نگیرید. دلم برای تیم سرافراز پرسپولیس می سوزه.
  • شهریار IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    5 3
    نمی دونم ما تهرونیا چه گناهی کردیم؟ رئیس پلیسمون که همیشه باید اصفهانی باشه! حالا می خوان پرسپولیس کبیر رو هم به ایشون بسپرن؟!
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    3 3
    شوخی بی مزه ای بود .
  • US ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
    1 1
    سعید خان آبی‌ سه آتیشه است.. پرسپولیس کجا بود؟ بیاد این باشگاه رو یه سر و سامونی بده. مردیم بسکه از تو خیابون یکی‌ رو یقه کردن آوردن گذاشتن رو صندلی مدی عاملی استقلال کبیر...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس