کد خبر 986740
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
ایکاردی و دیبالا

با وجود نزدیک شدن به پایان مهلت نقل و انتقالات، هنوز 5 ستاره بزرگ در قاره اروپا هستند که وضعیتشان نامشخص و آینده‌شان در ابهام است.

به گزارش مشرق، در حالی که به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی اروپا نزدیک می‌شویم، هنوز بازیکنان بزرگی هستند که آینده‌ای مبهم دارند و وضعیت انتقالشان مشخص نیست. در این مطلب به برخی از این بازیکنان اشاره خواهیم کرد.

نیمار
ستاره ۲۷ ساله مطمئنا بزرگ‌ترین بازیکنی است که در بازار نقل و انتقالات وضعیتی مبهم دارد. بارسا در حال آماده کردن آخرین پیشنهاد برای او است و رئال مادرید هم با بارسا برای خرید او رقابت می‌کند.

خامس رودریگس
ستاره کلمبیایی هنوز در بازار نقل و انتقالات است. با وجود علاقه به ماندن در رئال سرمربی او را نمی‌خواهد و از طرفی اتلتیکومادرید هم برای داشتنش فشار می‌آورد.

دیبالا
او به یکی از هوادارانش گفته می‌خواهد در یووه بماند، اما یووه سعی داشت او را به همراه مبلغی پول به پاری‌سن ژرمن بدهد تا نیمار را بخرد. شاید او هم آینده‌ای جدا از یووه داشته باشد.

الکسیس سانچس
سانچس قصد ترک یونایتد را دارد، اما دستمزد سالانه ۲۸ میلیون یورویی او برای تیم‌های دیگر سنگین است و در صورتی که بخواهد برود باید دستمزدش را کاهش دهد.

ایکاردی
اینتر به تازگی پیراهن شماره ۷ را به او داده است. اما ناپولی و یووه از مشتریان این بازیکن آرژانتینی هستند و خودش هم بی‌میل به جدایی از اینتر نیست.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس