عیسی کلانتری نمایه

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط‌زیست می‌گوید: اصلاح‌طلبان، اصلاحات را با هرج و مرج و سهم‌خواهی اشتباه گرفته‌اند.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

عیسی کلانتری در گفت‌وگو با روزنامه آرمان ضمن ستایش از عملکرد دولت روحانی در ۳ سال اول، درباره ضعف عملکرد دولت در سال‌های اخیر می‌گوید: واقعیت این است که همه به دنبال سهم‌خواهی بودند. هماهنگی دولتی که از گروه‌های سیاسی مختلف تشکیل شده دشوار است.

بیشتر بخوانید:

فرار یک خبرنگار اصلاح‌طلب دیگر

عارف کنار گذاشته می‌شود؟


او می‌افزاید: اصلاح‌طلبان در مجلس قافیه را باختند نه در دولت. جریان اصلاحات در انتخابات مجلس هزینه سنگینی انجام داد اما در نهایت به نتیجه مطلوب نرسید. جای تاسف است که شخصیتی مانند دکتر عارف به‌دلیل اینکه احتمال می‌داد رای کافی ندارد کاندیدای ریاست کمیسیون هم نشد. اصلاح‌طلبان به هر اندازه که از آقای روحانی حمایت کردند به همان اندازه در قدرت سهم پیدا کردند.


کلانتری می‌گوید: اصلاح‌طلبان در دولت اصلاحات که از گروه‌های صد درصد اصلاح‌طلب تشکیل شده بود نیز به اجماع نرسیدند. این در حالی است که آقای روحانی مدعی اصلاح‌طلبی نبود و در شرایط کنونی نیز نیست. قرار است کشورداری کنیم. کشورداری با سهم‌خواهی امکان‌پذیر نیست. در دولت اصلاحات مجلس اصلاح‌طلب دست به تحصن زد. این‌گونه اقدامات نیز پیامدهای منفی زیادی به همراه داشت. برخی از دوستان هرج و مرج را با اصلاحات اشتباه گرفته‌اند. برخی مسائل به مرور زمان اصلاح می‌شود. متاسفانه برخی اصلاح‌طلبان درباره آقای روحانی بی‌انصافی می‌کنند. اصلاح‌طلبان نباید از آقای روحانی انتظار معجزه داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس