یمن (1).jpg

رزمندگان یمنی در روزهای گذشته با انجام چند عملیات ضربات سنگینی را به نیروهای تحت فرمان مزدوران سعودی در جنوب عربستان وارد کردند.

سرویس جهان مشرق - از جنوب عربستان خبر می رسد، عملیات رزمندگان یمنی در استان های «نجران، عسیر و جیزان» علیه مواضع نظامیان و نیروهای تحت فرمان رژیم سعودی از چندین محور ادامه دارد.

نیروهای یمنی در روزهای گذشته عملیاتی را علیه نیروهای رژیم سعودی در صحرای «الاجاشر» در محور جنوب غرب استان نجران ترتیب دادند و در مرحله نخست موفق شدند خطوط دفاعی آنان را در هم بشکنند.

براساس اطلاعات به دست آمده، رزمندگان یمنی در جریان عملیات غافلگیرانه در این محور موفق شدند شماری از مزدوران رژیم سعودی را کشته و زخمی کنند و خسارت‌های زیادی به تجهیزات نظامی آنان وارد آورند.

اعلام الحربی

به گفته منابع میدانی، نیروهای یمنی حملاتی را علیه نیروهای مزدور رژیم سعودی در حومه پایگاه «طیبه الاسم» انجام دادند و در این محور نیز توانستند تعدادی از مزدوران رژیم سعودی را به هلاکت برسانند.

یگان موشکی جبهه مقاومت انصارالله نیز ۴ فروند موشک «زلزل ۱» را به سمت مواضع نیروهای مزدور رژیم سعودی در حومه کوه «السدیس» در مناطق مرزی استان نجران شلیک کرد و خسارت های سنگینی به تجهیزات نظامی آنان وارد آورد.

به گزارش مشرق، همزمان نیروهای مزدور رژیم سعودی نیز با پشتیبانی جنگنده ها، بالگرد ها و پهپادهای عربستانی حملات گسترده ای را علیه مواضع نیروهای یمنی در حومه کوه «السدیس» انجام دادند.

 

رزمندگان یمنی مستقر در منطقه با وجود حملات سنگین هوایی در منطقه ماندند و عقب نشینی نکردند و در نهایت پس از چند ساعت درگیری سنگین و نفس گیر موفق شدند عملیات مزدوران سعودی را ناکام بگذارند.

براساس اطلاعات به دست آمده، رزمندگان یمنی در تلاش هستند مناطق جنوبی و جنوب غربی استان نجران را به سیطره دربیاورند تا نیروهای مزدور رژیم سعودی را در مناطق اشغالی شرق استان صعده محاصره کنند.

از محور جنوبی استان جیزان عربستان خبر می رسد، نیروهای یگان تک تیرنداز در یک عملیات دقیق در شرق «کوه الدود» و شرق منطقه «جحفان» موفق شدند ۶ تن از نیروهای مزدور رژیم سعودی را شکار و به هلاکت برسانند.

اعلام الحربی

خبرها از جنوب شرق استان عسیر عربستان حاکیست، رزمندگان یمنی عملیاتی را علیه نیروهای مزدور رژیم سعودی در مناطق «مجازه غربی و شرقی» انجام دادند و چند منطقه را به سیطره خود درآوردند.

به گفته منابع میدانی، نیروهای یمنی از مناطق تحت کنترل در جنوب غرب استان نجران عملیات غافلگیرانه ای را در محور «الربوعه» علیه مزدوران سعودی ترتیب دادند و توانستند چند منطقه را به تسلط دربیاورند.

به گزارش مشرق، در جریان درگیری ها، حملات موشکی و توپخانه ای روزهای گذشته در استان های نجران، جیزان و عسیر عربستان، ۵۰ تن از نظامیان رژیم سعودی از جمله چند افسر بلند پایه کشته و دهها تن دیگر زخمی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    21 41
    حاجی بزنید بکشیدشون
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    26 13
    در مناطق «مجازه غربی و شرقی» اصلا اوضاع خوب نیست مشرق. تو خبر نداری اما من ب شما میگم اوضاخ خیلی خراب است
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    55 14
    محور الربوعه هم که کلا در دست نیروهای سعودی هست
    • محسن IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
      19 23
      بسمه تعالی.اگر به فرض محال عربستان موفق شود تمامی یمن را هم به تصرف خود درآورد هیچ فایده ای برایش ندارد...زیرا آنقدر جنایت کرده است که مردم یمن تا سالهای سال دشمن عربستان بوده و حاضر به اطاعت از سعودی ها نیستند.
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    12 35
    حمله کنید
  • GB ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    22 26
    قسمت سبز که هی‌ کوچکتر میشه. به عمو پوتین بگید بیاد کمک مثل سوریه نجات بده.
    • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
      7 21
      بعضی دستها به یمن اجازه نمی دهد کار جنگ را دو ماهه تمام کند وگرنه با شلیک 4 موشک به 4 پالایشگاه بزرگ عربستان عربستان همین 24 ساعته دستهایش را بالا می برد ولی یمنی ها اجازه ندارند جنگ را یک روزه تمام کنند و الکی با سعودی ها بازی می کنند
    • IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
      18 6
      پنج ساله داری میگی ، قسمت سبز داره هی کوچیکتر میشه....! خسته نشدی....!؟ هی....
    • marshall IR ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
      3 5
      اکثریت جمعیت و زمین قابل کشت و آباد مال همون مناطق سبز رنگ هست که اونم دست انصارالله است الحمدلله،بقیه نواحی یمن غالبا بیابان هستن با جمعیت خیلی کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس