قهرمان تیم ملی ژیمناستیک خناری‌نژاد

قهرمان تیم ملی ژیمناستیک پس از خداحافظی از دنیای قهرمانی گفت: ژیمناستیک با این فقیر بودن مدال می‌گیرد که فوتبال پولدار نمی‌تواند این کار را انجام دهد.

به گزارش مشرق، مراسم تجلیل از مدال‌آوران مسابقات ژیمناستیک قهرمانی آسیا در مغولستان امروز با حضور رضا صالحی امیری و عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و زهرا اینچه‌درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

سردار آذرنوش: توجیهات فدراسیون ژیمناستیک قابل قبول نیست

هادی خناری‌نژاد قهرمان تیم ملی ژیمناستیک امروز در مراسم تجلیل از مدال‌آوران از دنیای قهرمانی خداحفاظی کرد.

وی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: 15 سالم بود که اولین مدال تاریخ ژیمناستیک ایران را کسب کردم. در این مسیر شیرینی و تلخی‌های زیادی برایم داشت شیرینی آن این بود که برای کشورم مدال‌های مختلفی می‌گرفتم، تلخ‌ترین آن در مسابقات جام جهانی حضور داشتم که پدرم را از دست دادم و به خاطر کشورم حتی در مراسم خاکسپاری حضور نداشتم. امروز و اینجا ژیمناستیک برای من تمام شد اما از مسئولان وزارت ورزش و جوانان می‌خواهم که کنار ورزشکاران باشند.

قهرمان تیم ملی ژیمناستیک افزود: صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و احمدی معاون وزارت ورزش همیشه در مراسم‌ها کنار ما بودند. ژیمناستیک تنهایی نمی‌تواند جلو برود و کمک شما را می‌خواهد دست فدراسیون خالی شده است و خناری‌نژاد و دیگر ملی‌پوشان دیگر باید چکار کنند؟ این نیاز به این دارد که مسئولان ورزش نگاه ویژه‌ای به این رشته داشتند باشند ژیمناستیک واقعاً فقیر است با این فقیر بودن مدال‌هایی می‌گیرد که فوتبال پولدار نمی‌تواند این کار را انجام دهد. مسئولان و کارشناسان باید ورود کنند عمر ورزش من تمام شده است.

خناری‌نژاد اظهار داشت: من به خاطر این رشته دو بازوی خودم را به خاطر مصدومیت از دست دادم و حالا مجبور شده‌ام که خداحافظی کنم. شاید آن چیزی که می‌خواستم را به دست نیاوردم اما امروز که این مراسم برگازر شده خوشحالم و از مربیان و خانواده‌ام تشکر می‌کنم اگر این قهرمانان منش قهرمانی دارند همه برگرفته از مربیان است از مسئولان فدراسیون تشکر می‌کنم امروز اینجا هستم که خداحافظی کنم من بعد از 26 سال زحمت کشیدن در این رشته از دنیای قهرمانی خداحافظی می‌کنم. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس