کد خبر 986602
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸
مراسم برترین های لیگ فوتبال

مراسم بهترین‌های لیگ هجدهم با اوج بی نظمی و با حضور افراد متفرقه و سلفی بگیرها و همچنین کسانی که مشخص نیست از سوی چه کسانی دعوت شدند برگزار شد.

به گزارش مشرق، مراسم انتخاب برترین‌های لیگ هجدهم که قرار بود از ساعت 17 امروز در هتل اسپناس پلاس برگزار شود، در شرایطی که ساعت از 18 گذشته هنوز آغاز نشده است.

بیشتر بخوانید:

نامزدهای بهترین‌ بازیکنان فوتبال ایران اعلام شد

* در شرایطی که مراسم آغاز نشده بود، اوج بی‌نظمی را در بیرون از سالن برگزاری همایش شاهد بودیم و بازار سلفی‌بگیرها با چهره‌های مشهور فوتبال داغ بود.

* حضور آرایشگر فوتبالیست‌ها در این مراسم عجیب به نظر می‌رسید و مشخص نبود شخصی که در صفحه اینستاگرام خود اصلاح موی سر بازیکنان را تبلیغ می‌کند، چگونه در این مراسم حضور دارد و توسط چه کسی دعوت شده است.

* پیشکسوتانی مانند محمدرضا زادمهر، مهدی مناجاتی، بهزاد داداش‌زاده و... در این مراسم حضور دارند.

* وحید جعفری نماینده شرکت آل‌اشپورت در این مراسم حاضر است. او در مورد البسه استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را به خبرنگاران ارائه کرد.

* بازیکنان و میهمانان دعوت‌شده به این مراسم از روی فرش قرمز خود را به سالن برگزاری این مراسم رساندند.

* مسئولان شرکت دربی استار که توپ‌های لیگ برتر را وارد کرده‌اند بابت انتقادهای بازیکنان به این توپ‌ها، توضیحاتی را به اهالی فوتبال در حاشیه این مراسم ارائه کردند.

* در شرایطی که سازمان لیگ طی هفته اول مسابقات اجازه فیلمبرداری به خبرنگاران را نمی‌داد، امروز خبرنگاران رسانه‌های گروهی بدون مشکل اقدام به فیلمبرداری از حاشیه مراسم برترین‌های لیگ هجدهم کردند.

* سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس به محض رویارویی با فرکی برخورد گرمی با سرمربی پیکان داشت. وی همچنین بعد از دیدن علیرضا فغانی در کنار او و سایر میهمانان عکس یادگاری گرفت.

* فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو به همراه یحیی گل‌محمدی وارد هتل اسپیناس شد.

* در شرایطی که گابریل کالدرون فصل گذشته در لیگ ایران حضور نداشت، اما وی به این مراسم دعوت شده و در هتل اسپیناس حضور دارد.

* اتفاق عجیب دیگر اختصاص صندلی برای بازیکنان تیم سپاهان است. قرار است زردپوشان اصفهان از ساعت 20:15 به مصاف تیم عبدالله ویسی بروند، اما نام برخی از بازیکنان این تیم مثل مهدی کیانی، مرتضی منصوری، کی‌روش استنلی و پیام نیازمند روی صندلی‌ها حک شده است.

* وحید هاشمیان مربی تیم ملی هم در این مراسم حضور دارد و با موسی سلامت عکس یادگاری انداخت.

* علیرضا بیرانوند به همراه همسر و 2 فرزندش در مراسم امروز شرکت کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس