کد خبر 985940
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۸
سگ

معاون خدمات شهری شهرداری کرج با بیان اینکه کشتار سگ های ولگرد به هیچ عنوان در دستور کار شهرداری کرج نبوده و نیست گفت: اجرای طرح زنده گیری سگ های ولگرد از سال ۹۳ آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

به گزارش مشرق، محمدرضا زین العابدینی، معاون خدمات شهری شهرداری کرج با اشاره به نارضایتی شهروندان از حضور و تجمع سگ های ولگرد در سطح شهر گفت: با شناسایی مبادی ورودی سگ های ولگرد به کرج طرح زنده گیری این سگ ها در حال اجرا است.  

معاون خدمات شهری شهرداری کرج بیان کرد: پس از زنده گیری و انتقال سگ های ولگرد به مرکز حلقه دره، اقدامات درمانی همچون واکسیناسیون، عقیم سازی و پلاک گذاری بر روی آن ها انجام می شود؛ اجرای طرح زنده گیری سگ های ولگرد از سال ۹۳ آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

در این زمینه:

فیلم/ توضیح شهرداری در مورد ماجرای کشتار سگ‌ها

زین العابدینی با بیان این که مبادی ورودی سگ های ولگرد به کرج شناسایی شده اظهار کرد: پس از شناسایی مبادی ورودی، عملیات زنده گیری سگ ها از سوی اکیپ های مستقر اجرایی می شود؛ کشتار سگ های ولگرد به هیچ عنوان در دستور کار شهرداری کرج نبوده و نیست.

وی در پایان مطرح کرد: پس از طی مراحل درمانی و پلاک گذاری توسط عوامل شهرداری برخی از سگ ها در محیط رهاسازی می شوند که از شهروندان تقاضا می کنم با مهربانی با این حیوانات رفتار کنند چرا که هیچ خطری آن ها را تهدید نمی کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
    222 7
    سگها بهتر از میترا استاد بودن که اینطور در جامعه سر صدا ایجاد کرده
  • محمدطاها IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
    خدایش به این اصلاحات باید بهشون اسید تزریق میکردن تا اینقدر تز ندن
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
    4 0
    پس از طی مراحل درمانی و پلاک گذاری توسط عوامل شهرداری برخی از سگ ها در محیط رهاسازی می شوند که از شهروندان تقاضا می کنم با مهربانی با این حیوانات رفتار کنند چرا که هیچ خطری آن ها را تهدید نمی کند.
  • م.ب US ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
    0 0
    این طرفدران حیوانات چرا نمی آیند این سگ ها را بگیرند ببرند جایی نگهداری کنند صبح فرزندمان از خونه میاد بیرون هم اش اضطراب حمله سگ های ولگرد به کودکانمان داریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس