کد خبر 985201
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳
دستگیری نمایه

پسر جوان 5 سال قبل با همدستی پسرعمه‌اش دو نفر را در بیابان‌های شهرستان اهرم به قتل رساند و راهی خدمت سربازی شد.

به گزارش مشرق، فرمانده انتظامی بوشهر- در شرح جزئیات این حادثه گفت: نیمه شب دوم تیر سال ۹۳ گزارش یک تیراندازی در بیابان‌های اطراف سه راه گادویی شهر اهرم به پلیس اعلام شد. با حضور تیم گشت پلیس مشخص شد دو نفر بر اثر شلیک گلوله جان باخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

با شروع تحقیقات دو نفر به‌عنوان مظنون دستگیر شدند که یکی از دستگیرشدگان ضمن اعتراف به قتل با همدستی فردی دیگر صحنه قتل را نیز در حضور مقام قضایی و پلیس، بازسازی کرد و هر دو روانه زندان شدند.

اما چند ماه بعد کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان تنگستان با مدیریت فرمانده شهرستان بر اساس مدارک و مستندات پرونده دریافتند متهمان تناقض گویی داشته و این افراد قاتل پرونده نیستند.

بدین ترتیب با گسترش دامنه تحقیقات سرانجام پسری 24 ساله اهل شهر اهرم مورد ظن پلیس قرار گرفت و در بررسی سوابق وی مشخص شد چند روز پس از حادثه به‌صورت داوطلبانه به سربازی رفته و پس از آن نیز محل زندگی خود را به شیراز منتقل کرده است.

بنابراین متهم دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد و در مواجهه با ادله پلیس ضمن اقرار به قتل گفت به خاطر عذاب وجدان ناشی از این قتل معتاد شده و در طول ۵ سال گذشته یک شب خواب راحت نداشته است.

وی گفت: در شب حادثه به همراه پسر عمه‌ام با اسلحه شکاری پدرم برای شکار پرنده به بیرون شهر رفته بودیم، در حال شکار صدای موتورسیکلتی را شنیدیم که به طرف ما می‌آمد وقتی در تاریکی شب به ما نزدیک شدند از ترس اینکه اسلحه‌مان را بگیرند ناخواسته به طرفشان شلیک کردم. هر دو نفر روی زمین افتادند و ما هم فرار کردیم.

با دستگیری همدست این متهم و کشف اسلحه به کار رفته در حادثه، هر دو نفر روانه زندان شدند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • PL ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
    8 3
    تو پاسگاهها مردم رو کتک می زنند که اعتراف کنند. اون دو نفر اولی چرا الکی اعتراف کردند به قتل؟؟؟ صد در صد چون شکنجه شده بودند.
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
      1 0
      شکنجه در نظام مقدس ما وجود نداره و همش بهتان و دروغه
    • بازنشسته ناجا IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
      0 0
      دوست عزیز هیچ پلیسی دوست نداره واسه خودش دردسر درست کنه ،اکه یه سیلی بزنی فرداش دادسرا نظامی.
  • ی بوشهری IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۹
    5 0
    از دوست عزیزمان بنام (بازنشسته ناجا)خواهش میکنم ک مفهوم (بازجویی فنی) رو برا منه بیسواد دهاتی توضیح بدن.. ب امید روزی ک من آدم بشوم...آمین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس