کد خبر 984896
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
قتل نمایه

زن معتاد که پس‌از قتل شوهر سابق اش قصد داشت جسد او را با تاکسی به محل دیگری منتقل کند بزودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش مشرق، هفتم اردیبهشت سال 96 زنی در تماس با پلیس از وقوع جنایت توسط یکی از همسایه‌هایش خبر داد و گفت: در حال بیرون رفتن از ساختمان بودم که رد خونی روی پله‌ها دیدم. زن همسایه هم در حالی که بسته پتو پیچ شده‌ای در کنارش قرار داشت سرگرم صحبت با یک راننده تاکسی بود در همین لحظه راننده تاکسی از خودرو پیاده شد تا بسته را به داخل خودرو منتقل کند اما ناگهان دست یک مرد را در میان پتو دید و با داد و فریاد از مردم کمک خواست و من نیز به کمکش رفتم و توانستیم زن همسایه را دستگیر کنیم. داخل پتو هم با جسد تکه تکه شده مردی روبه‌رو شدیم. بدین ترتیب مأموران کلانتری 128 تهران نو با حضور در محل زن جوان را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید:

قاتل «گوش بر» در ایستگاه مرگ +عکس

وی بلافاصله به قتل همسر سابقش اعتراف کرد و گفت: شوهرم معتاد بود و رفتار بدی با من داشت تا اینکه 15 سال قبل از شوهرم جدا شدم اما بعضی اوقات به دیدنم می‌آمد تا اینکه از دخترم شنیدم که پدرش اعتیادش را ترک کرده و از من خواست که دوباره با هم زندگی کنیم اما هنوز چند روزی نگذشته بود که متوجه شدم شوهرم هنوز اعتیاد دارد و همانند سابق با من بدرفتاری می‌کرد به‌همین خاطر تصمیم به انتقام گرفتم.

این زن گفت: روز حادثه به بهانه دیدن او را به خانه کشاندم و غذایش را مسموم کردم. وقتی بیهوش شد او را هدف ضربات چاقو قرار دادم و سرش را بریدم. دختر این زن که در دادسرا حاضر شده بود نیز به بازپرس پرونده گفت: مادرم انسان خوبی است. باور نمی‌کنم که دست به این جنایت زده باشد. صبح دیروز این پرونده به شعبه دهم دادگاه کیفری ارجاع داده شد تا زن جوان به اتهام قتل شوهر سابقش محاکمه شود.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    32 6
    ببین خرتوخری وحمایت از زنان تا کجا رفته,زنه معتاد برگشته میگه شوهرم معتاد بود!!!اون احمق تورو با اعتیادت وبه خاطر دخترت پذیرفته,حالا این افریط به چه دلیلی شوهرشو با طرح نقشه قبلی بیهوش وسلاخی کرده؟؟!الله اعلم,دم اون مردایی که زنه رو گرفتن گرم.
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    22 4
    اول ببرید پزشکی قانونی ,معلوم بشه خیانتی درکار بوده یانه؟!چون با نقشه قبلی هم بوده,بخوابونیدش زمین مثل سگ سلاخیش کنید,تا دسته پابزنه!
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    13 19
    ببخشیدش. چی از نجفی کمتر داشته؟ بگذارید تعادل برقرار شد و حالا که شوهرا اجازه دارند زنهایشان را بکشند ، زنها هم اجازه داشته باشند شوهرهایشان را بکشند.
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
      19 4
      احمق مگه تو فرستاده خدایی !!!!
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
      14 3
      اونم از یاغی گری زنانه هست,وگرنه تعادل با زنده به گوری نیمی از زنان هم فکرنکنم برقرار بشه!
    • IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
      4 4
      چقدر تو پستی!فرق حقوق زن ومرد وویژگی های جسمی وروحی شونو ویاغی گری نمیفهمی!قتل نجفی هم از یاغی گری زنانه هست,وگرنه تعادل با زنده به گوری نیمی از زنان هم فکرنکنم برقرار بشه!حالا اعدام بشه میفهمی چجوری تعادل برقرار میشه.
  • حامد IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    14 1
    فقط اعدام ،اونم همین الان ته بعد از دو سال پرونده تازه به دادگاه اومده
  • عبدالله IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    14 4
    همیشه عامل قتل عام خانوادگی زن بوده و گرنه مردها صبح تاشب جان می کنند برای خانه او شوهرش را کشته تا مزاحم نداشته باشه مثل همه زنهایی که شوهرشان را می کشند
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    7 0
    آخرالزمان شده است که آدمها بواسطه اقوام درجه یک و دو کشته میشود.
  • سینا IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    0 2
    اگربعضیا حرف مفت نزنند وزن ستیز نباشند نمیگن لالند لطفا تنها به قاضی نرید.هرچند
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
      0 1
      زن ستیز یا ناحق ستیز؛خب تو مرد ستیز لال باش!
  • شاکی IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
    0 1
    دستش درد نکنه شیر زن بوده مرتیکه بی شرف معتاد حقش بوده . الهی همه مرداای ظالم به این روز بیوفتند خاک بر سر قوه قضاییه با قوانین ضد زنی که داره چون اجازه میده مردها هر ...بخورند وبرای زنها ارزش قائل نباشند لعنت بر ظلم لعنت بر ضعیف کشی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس