کد خبر 984367
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
خصوصی سازی

مشاور رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی گفت: پوری حسینی حدد ۱۸ روز قبل استعفا کرده بود.

به گزارش مشرق، خبر استعفا و پس از آن بازداشت پوری حسینی، رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی را حالا دیگر همه می‌دانند. مدیر دولتی‌ای که دو سه هفته پیش در حالی خبر استعفایش رسانه‌ای شد که سیدجعفر سبحانی، مشاور بازنشسته رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی که از قضا رابطه بسیار نزدیکی با پوری حسینی دارد و به وی بسیار وفادار هم هست، چند روز پیش این خبر را تکذیب کرد و گفت پوری حسینی به تعطیلات تابستای رفته است و موضوع استعفای ایشان مطرح نیست.

بیشتر بخوانید:

رئیس سازمان خصوصی‌سازی تغییر کرد

با وجود این حالا پس از استعفا و در پی آن بازداشت پوری حسینی، موضع مشاورش تغییر کرده و جزئیات بیشتری از استعفای پوری حسینی توسط مشاورش منتشر شده است.

به گفته سیدجعفر سبحانی، مشاور رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی، آقای پوری حسینی حدد 18 روز قبل استعفا کرده بود و دو نوبت هم پیگیر بود، بالاخره در روز چهارشنبه گذشته وزیر امور اقتصادی و دارایی با استعفای ایشان موافقت کرد.

اما در پی موافقت با استعفای پوری حسینی از سازمان خصوصی‌سازی، وزیر امور اقتصادی و دارایی داود خانی را به عنوان سرپرست این سازمان منصوب کرد.

در این زمینه نیز سبحانی اظهار داشت: آقای خانی، عضو هیات عامل و معاون سازمان خصوصی سازی بود که به عنوان سرپرست سازمان خصوصی سازی انتخاب شد.

وی افزود: آقای خانی سابقه حدود 15 ساله در سازمان خصوصی‌سازی دارد، قبلا مدیر کل اصل 44 وزارت امور اقتصادی و دارایی بوده و از 6 سال قبل هم به عنوان معاون پوری حسینی، در سازمان خصوصی سازی خدمت کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    1 0
    اینکه مشاور آن خلاف کار است
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    1 0
    یعنی وزیر اقتصاد معاون پوری حسینی رو گذاشته تا همچنان ادامه دهنده راه رییس مستعفی دستگیر شدش باشه . محاله تا این اصلاح طلبهای اشرافی هستن مملکت به سامون برسه . آخرشم سیلی از خدا میخورن بدجور
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    0 0
    مملکت را به هم کرایه می دن .پول رهنشم میدن به بچه های خارج نشینشون .خدا دزدان مملکت را لعنت کند.گرفتار بیماری سل بشن .
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    1 0
    پس فقط پالانش عوض شده
  • حامد IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    0 0
    به نظرم از همین الان بگیریدش تا ندزدیده خخخخ
  • یارا IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    0 0
    خیلی خوشحالم که این جانی به سزای اعمالش رسید جناب آقای خانی ضمن تبریک به شما امیدوارم راه این پورحسینی ادامه ندین ممنون از آقای ریسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس