نیمه شعبان مهدی امام زمان

بار خدایا، بر محمّد و ال محمّد و بر امام مسلمانان، درود و صلوات فرست و او را از پیش رو و از پشت سرش و از جانب راست و از جانب چپش و از بالای سر و از زیر پایش (از همه جهت) محافظت فرما.

مشرقامام جعفر صادق علیه السلام ـ در یکی از دعاهای خود ـ :

بار خدایا، بر محمّد و ال محمّد و بر امام مسلمانان، درود و صلوات فرست و او را از پیش رو و از پشت سرش و از جانب راست و از جانب چپش و از بالای سر و از زیر پایش (از همه جهت) محافظت فرما و پیروزی و فتحی آسان (و بی رنج) نصیبش گردان و نصرتی عزت بخش عطایش کن و از جانب خود برای او تسلطی (و قدرتی) یاری گر قرار ده؛ بار خدایا، فرج آل محمّد را شتاب بخش و دشمنان آنان را، از جنّ و انس، نیست و نابود گردان.



متن حدیث: 



الإمام الصادق علیه السلام ـ فی دُعاءٍ لَهُ ـ : اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ ، وعَلی إمامِ المُسلِمینَ ، وَاحفَظهُ مِن بَینِ یَدَیهِ ومِن خَلفِهِ وعَن یَمینِهِ وعَن شِمالِهِ ومِن فَوقِهِ ومِن تَحتِهِ ، وَافتَح لَهُ فَتحًا یَسیرًا ، وَانصُرهُ نَصرًا عَزیزًا ، وَاجعَل لَهُ مِن لَدُنکَ سُلطانـًا نَصیـرًا . اللّهُـمَّ عَجِّل فَرَجَ آلِ مُحَمَّدٍ ، وأهلِک أعداءَهُم مِنَ الجِنِّ وَالإِنسِ.

 

"مصباح المتهجّد،ص 392 - جمال الاُسبوع، ص 293"

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    63 24
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و العن و اهلک اعدائهم
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    43 10
    اللّهُـمَّ عَجِّل فَرَجَ آلِ مُحَمَّدٍ ، وأهلِک أعداءَهُم مِنَ الجِنِّ وَالإِنسِ.
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    4 16
    از خودتان معنای حدیث را تحریف نکنید. فتح آسان به معنای فتح بی رنج و دردسر نیست. کما اینکه خود امام صادق علیه السلام فرمود فتح به دست نمی آید مگر در غرقاب خون و عرق. اما جنگ فرسایشی نخواهد بود و فتوحات پی در پی در انتظار مهدی علیه السلام و یاوران او است.
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    18 25
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و العن و اهلک اعدائهم IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ 1 0 اللّهُـمَّ عَجِّل فَرَجَ آلِ مُحَمَّدٍ ، وأهلِک أعداءَهُم مِنَ الجِنِّ وَالإِنسِ.
  • جواد IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    21 9
    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری سلام الله علیها.
  • منتظر IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    11 0
    نظرحقیراینستکه ما درزمان ظهور قرارداریم ومقدمات ظهور یکی پس از دیگری اتفاق می افتد دشمنان امام زمان به تکاپو افتاده اند امام زمان هم برنامه خودش را دارد وطبق نقشه های کشیده شده برای شب عملیات ظهورآماده میشود کسی که وقت معین کند دروغگو است چون هیچ عملیاتی در دنیا زمانش مشخص نیست حتی خواص ونزدیکان نیز ازوقت دقیق آن باخبرنیستند تاشروع عملیات که برای دوست ودشمن آشکار میشود درآن زمان آنقدر سرعت حرکت امام سریع است که دیگر فرصتی برای انتخاب دوست ودشمن نداریم یاپشت سر امام یادر مقابل امام قبل از علنی شدن ظهور باید موضع خود را مشخص کنیم . حالا اگر منتظرهستید خوب توجه کنید ۱.دهم محرم سال ظهور؛امام حرکت خودرا برای خواص علنی میکند ۲.خواص شروع به پخش این حرکت بین مردم میکنند ۳.دشمنان از این اتفاقات باخبر شده وعملیات خودرا در ماه رجب همان سال شروع میکنند ۴.بیکباره تمام دنیا درگیر تحولی عظیم خواهدشدکه بطورمفصل در روایات وپیشگوییها توضیح داده شده امام منتظر تصمیم جدی و مشخص همه مردم دنیاست بیعتی که از روی آگاهی باشدچون منجی همه جهان هستی است نه فقط شیعه ها واین برعهده کسانی است که دستی در رسانه های جمعی دارند. حالا سوال من این است هر کدام از ما کجای این بیعت هستیم آیاواقعا موضع خود در قبال امام زمان عج را مشخص کرده ایم جواب بدهید نظر سنجی کنید وبیعت کنید شاید بتوانیم .....
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    15 0
    صلوات
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    11 0
    اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ ، وعَلی إمامِ المُسلِمینَ ، وَاحفَظهُ مِن بَینِ یَدَیهِ ومِن خَلفِهِ وعَن یَمینِهِ وعَن شِمالِهِ ومِن فَوقِهِ ومِن تَحتِهِ ، وَافتَح لَهُ فَتحًا یَسیرًا ، وَانصُرهُ نَصرًا عَزیزًا ، وَاجعَل لَهُ مِن لَدُنکَ سُلطانـًا نَصیـرًا . اللّهُـمَّ عَجِّل فَرَجَ آلِ مُحَمَّدٍ ، وأهلِک أعداءَهُم مِنَ الجِنِّ وَالإِنسِ.
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    5 0
    الهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم واهلک عدوهم من الجن والانس من الاولین والاخرین
  • مهتاب IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    4 0
    آمین یارب العالمین
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    1 0
    اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ
  • ابوالفضل کریمی IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    0 0
    الهم عجل لولیک الفرج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس