محمد ایمانی

سوال عباسی و بسیاری دیگر از رصدگران رسانه ای- سیاسی روشن است: چه کسانی در برخی دستگاه های دولتی، با اتاق عملیات روانی ضد انقلاب در ارتباط هستند و اسرار و اطلاعات محرمانه در اختیار دشمن قرار می دهند؟

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

بصیرت و حمیت و هوشیاری بدنه خدوم وزارت اطلاعات و بسیاری از مدیران این وزارت آن قدر بالاست که وصله پیگرد و زندانی کردن دکتر حسن عباسی، به آنها نچسبد.

بیشتر بخوانید:

"حسن عباسی" بازداشت شد

سوال عباسی و بسیاری دیگر از رصدگران رسانه ای- سیاسی روشن است: چه کسانی در برخی دستگاه های دولتی، با اتاق عملیات روانی ضد انقلاب در ارتباط هستند و اسرار و اطلاعات محرمانه را برای جنگ روانی با مردم و مسئولان، در اختیار دشمن قرار می دهند؟ و چه کسانی در سطوح بالای دولتی، امکان شبیخون و عملیات از طریق فضای مجازی را برای ناتوی اطلاعاتی- فرهنگی و مزدوران رسانه ای آن فراهم می سازند؟

این پرسش معطوف به امنیت ملی و مطالبه برخورد با شبکه بروکراتیک نفوذ، جای قدر شناسی دارد نه پیگرد و شکایت. بلکه به نظر می رسد شبکه مدیریتی متهم در این خیانت، سعی دارد وزارت محترم و خدوم و غیور اطلاعات را سپر بلای خود کند و از خطاب و مواخذه بگریزد.

این همان شبکه ای است که بارها به هنگام برخورد وزارت اطلاعات با تحرکات ضد انقلاب در همین دولت فعلی، وزارت اطلاعات را آماج فشار و اتهام قرار داد تا مدافعان خط مقدم امنیت ملی را منفعل کند.

نباید گذاشت آنها با دامن زدن به درگیری های ساختگی میان نیروهای انقلابی و نهادهای مسئول، در حاشیه امنیت خیانت قرار بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
    30 4
    حسن عباسی. سریع لهجه است. وحرفش را رک می زند.
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
    12 1
    سوالاتی که جناب عباسی مطرح کردن صریح و منطقیند اینکه به جای جواب ایشون رو زندانی میکنند فقط شک و شبه ها رو زیادتر میکنه
  • IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    21 0
    وزارت اطلاعات چرا از نفوذی ها شکایت نمی کند ؟ چرا به سراغ نیروهای انقلابی می رود یک روز آقای طالبی امروز هم دکتر حسن عباسی فردا هم و۰۰۰۰ که چی؟
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    8 0
    چقدر ادم مثل تاجزاده و حجاریان داخل وزارت خوابیده ؟خدا رحم کند.
  • IR ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    7 0
    اگر دلتون خواست زیبا کلام رو هم از کار برکنار کنید حالا بازداشتش پیشکش تون
  • مهران ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    4 0
    چه کسانی در دستگاه دولتی با ضد انقلاب در ارتباط هستند؟ یا ما خوابیم و یا شما خود را بخوابی زده اید. از دولت تدبیر و امید شروع کنید و سپس به مجلس پر شده از اصلاح طلبان نگاهی بیاندازید. مدرک مستند از آنها ندارید ولی عملکرد آنها بهترین سند در دسترس است.
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    2 0
    خوب حسن عباسی حق گفته خیلی واضح هست. والله با این همه سند و مدرک اگر صداش در نمی اومد باید زندانی اش می کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس