مروی

حجت الاسلام مروی گفت: دشمن برای اینکه اربعین را از ما بگیرد در تلاش است، هرحرکت به هر نیت که بین مردم ایران و عراق جدایی بندازد نباید که اجرا شود.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی صبح امروز در نخستین روز از دومین همایش بین المللی فعالان اربعین حسینی که در تالار قدس کتابخانه مرکزی حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد اظهار کرد: همانطور که مقام معظطم رهبری هم تاکید کردند، توجه کنید که عراق، ایرانیزه نشود.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: عراق فرهنگ و دولت خودش را دارد و باید بدانیم که ما هر آنچه در ایران انجام می دهیم نمی توانیم در آن کشور هم انجام دهیم.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: توجه فرمایید که نباید در عراق ایجاد حساسیت کنید و اجازه دهید آنجا روال خود را داشته باشد.

مروی ادامه داد: دشمن برای اینکه اربعین را از ما بگیرد در تلاش است، هرحرکت به هر نیت که بین مردم ایران و عراق جدایی بندازد نباید که اجرا شود.

وی گفت: نباید عراقی ها را نسبت به ایرانی ها حساس کرد و نباید این گونه باشد که  مردم عراق احساس کنند ما خودمان را برتر از آنها می دانیم.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: مردم عراق باید نسبت به ما احساس برادری کنند نه اینکه فکر کنند نسبت به ما برتر و یا کمتر هستند.

مروی گفت: باید از ظرقفیت های مردمی در مراسم اربعین حسینی استفاده کنیم و به نحوی عمل نکنیم که مردم حس کنند دستگاه های بالاتر پای کار هستند.

وی در پایان گفت: ظرفیت مردمی را در مراسماتی چون اربعین نگه داری کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    0 0
    دشمن هرگز نمی تواند امام حسین علیه السلام واربعین را از ما بگیرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس