کد خبر 984041
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
گرت بیل

گرت بیل خودش را برای ماندن در رئال مادرید آماده کرده است، تا زمانی که بازار سوپرلیگ چین دوباره شروع به کار کند یا اینکه تغییری در کادر فنی تیم رخ دهد.

به گزارش مشرق، احتمال رخ دادن فرضیه مورد دوم پیش از مورد اول، این هفته با ثبت شکستی دیگر در کارنامه رئال مادرید تقویت شد؛ شکستی که طبق گزارش آماری ارائه شده توسط نشریه آ.اس اسپانیا، کارنامه تیم پایتخت اسپانیا را از حیث کسب نتیجه در بازی‌های اردوی پیش فصل تابستان امسال، به ضعیف‌ترین کارنامه در میان 20 تیم حاضر در لالیگا تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید:

بازگشت بیل به لیست رئال

آن بازی را بیل صبورانه از کنار زمین تماشا کرد و دید که چگونه تیمش توسط رم به زحمت افتاد. وقتی او در نهایت در فاصله 30 دقیقه به پایان مسابقه به میدان رفت، رئال سومین تعویضش را انجام می‌داد. او می‌دانست تا زمانی که زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید است، اوضاع او همین است و باید به همین میزان حضور در زمین بازی و شاید کمتر از آن هم قناعت کند.

در بهترین حالت او در فصل پیش رو، بازیکنی نیمکت‌نشین خواهد بود که باید بازی بازیکنانی مانند وینیسیوس 19 ساله یا لوکا یوویچ تازه‌وارد را در ترکیب اصلی تماشا کند اما سرمربی که او را به یک تبعیدی در رئال مادرید تبدیل کرده، به خاطر یکی از ضعیف‌ترین اردوهای پیش فصل در تاریخ معاصر باشگاه، وضعیت متزلزلی دارد. رئال مادرید در 7 بازی تدارکاتی‌اش که تنها دو تای آنها را برده، 18 بار گل خورده است.

مارکا هم خیلی صریح زیدان را مقصر این اوضاع دانسته و در تیتر یکی از مطالب اخیرش - بعد از تمرین پیش از آغاز مسابقه آخرین بازی دوستانه کهکشانی‌ها در اردوی تابستانی - نوشت: «زیدان افتضاح است». دلیلش هم آرایش تاکتیکی بود که زیزو برای این بازی انتخاب کرد: استفاده از سه مدافع، سه بال - مدافع کناری و در نهایت به پایان بردن بازی با سیستم 2-4-4. دیگر نشریه ورزشی معتبر چاپ مادرید، روزنامه «آ.اس» از تیتر «مادرید دریایی از ابهام» برای برجسته کردن بلاتکلیفی تاکتیکی سرمربی فرانسوی رئال استفاده کرده که نتوانسته از زمان بازگشتش به کادر فنی این تیم در ماه مارس اوضاع را بهبود بخشد.

این هفته بازار نقل و انتقالات فوتبال انگلیس به پایان رسید بدون آنکه حتی یکی از تیم‌های جزیره تلاشی برای خرید بیل از رئال مادرید انجام دهد. حالا برنامه او حفظ آمادگی جسمانی است تا آثار منفی نداشتن زمان کافی برای حضور در بازی‌های اردوی پیش فصل رئال مادرید را خنثی کند و منتظر بماند و ببیند اوضاع در این باشگاه چگونه پیش می‌رود. رئال مادرید بعد از ممانعت از انتقال بیل به چین، منتظر بود تا بلکه یک تیم لیگ برتری پیشنهادی معجزه‌آسا ارائه کند و امیدش هم به منچستریونایتد بود تا برای پر کردن جای خالی روملو لوکاکویی که به اینتر رفت، یک پیشنهاد لحظه آخری بدهد اما همانطور که قابل پیش‌بینی بود، چنین پیشنهادی هرگز از راه نرسید و حالا چشم امید رئالی‌ها به پاری‌سن‌ژرمن است که قبل از بسته شدن دیگر پنجره‌های نقل و انتقالات فوتبال اروپا، این بازیکن 30 ساله را بخرند.


نمایندگان بیل در ابتدای تابستان به شایعه احتمال معاوضه بیل و نیمار نیشخند زدند و هنوز هم نظر آنها درباره غیرمحتمل بودن این معاوضه تغییر نکرده است. اگر قرار باشد که رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن بازیکن معاوضه کنند، احتمالاً بازیکنانی که طرف فرانسوی درخواست خواهد کرد شامل کیلور ناباس، کاسمیرو و لوکا مودریچ خواهد شد. پس این سناریو هم خیلی بعید است. بایرن مونیخ هم پس از مصدومیت لروی سانه، ترجیح داد ایوان پریشیچ را به طور قرضی از اینتر بگیرد. با این اوضاع به نظر می‌رسد اگر تا ماه نوامبر تغییری در کادر فنی رئال مادرید رخ ندهد، جاناتان بارنت، مدیربرنامه‌های بیل در ماه نوامبر دوباره راهی چین شود و شاید در آن زمان موضع باشگاه هم درباره انتقال او به خاور دور تغییر کرده باشد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس