کد خبر 983729
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
هوادارن پرسپولیس

شرکت ریحان‌فیلم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ بلیت‌فروشی مسابقات پرسپولیس در تهران را به صورت رسمی بر عهده دارد و به نظر می‌رسد در صورت حل نشدن این مشکل شاهد یک پرونده حقوقی دیگر برای پرسپولیس خواهیم بود.

به گزارش مشرق، مسئولان باشگاه پرسپولیس در اردیبهشت ماه با شرکت ریحان‌فیلم قراردادی جهت بلیت‌فروشی بازی‌های تیم در لیگ برتر نوزدهم منعقد کردند و حتی ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نامه‌ رسمی خطاب به فدراسیون فوتبال این شرکت را به عنوان شرکت مورد قرارداد باشگاه پرسپولیس برای بلیت‌فروشی اعلام کرد،‌اما در حالی که 7 میلیارد تومان از سوی این شرکت به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شد ولی این قرارداد با حاشیه‌هایی همراه است.

در همین رابطه شرکت ریحان‌فیلم با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ قرارداد امضاء شده به باشگاه پرسپولیس پایبند بوده و برنامه‌هایی برای فروش بلیت بازی‌های پرسپولیس در فصل آینده لیگ برتر را دارد.

در این اطلاعیه آمده است: با عنایت به اعلام آغاز لیگ برتر مسابقات فوتبال فصل 99-98 از پایان مرداد ماه از سوی سازمان لیگ فوتبال به اطلاع هواداران عزیز پرسپولیس می‍‌رساند براساس قرارداد منعقده بین باشگاه پرسپولیس و شرکت ریحان فیلم در اردیبهشت 98، بازاریابی، بازارسازی و تبلیغات بلیط فروشی و اجرای کلیه عملیات بلیت فروشی مسابقات میزبانی پرسپولیس از تاریخ 13 شهریور سال جاری تا پایان لیگ فصل 99-98 به شرکت ریحان فیلم واگذار گردیده و براساس این قرارداد و تفاهم نامه دیگر منعقده و به جهت رفع مشکلات باشگاه در همان زمان مبلغ 70 میلیارد ریال بصورت  قرض الحسنه به باشگاه پرسپولیس پرداخت گردیده است.

بیشتر بخوانید:

حلالی: عرب نمی‌تواند به من اولتیماتوم بدهد

این شرکت با توجه به سوابق و تجارب طولانی و مشاوره با اهالی فن، از همان زمان براساس الگوهای بلیت فروشی و درآمدزایی باشگاه‍‌های مطرح جهان و تطبیق آن با شرایط و امکانات داخل کشور و ورزشگاه آزادی، طرح جامعی را برای ایجاد تسهیلات ویژه برای هواداران و تماشاگران عزیز پرسپولیس تهیه نموده است به صورتی که هر هوادار بتواند از ابتدای فصل، بلیت و صندلی دلخواه خود را تا پایان فصل مسابقات رزرو نموده و با قیمت‍‌هایی که از حدود 5 هزار تومان برای هر مسابقه شروع می‌شود، بدون نگرانی در هر مسابقه و هر زمان از مسابقه بر روی صندلی خود بنشیند.

علاوه بر این، امکاناتی از قبیل پارکینگ اختصاصی، ترانسفر از منزل تا ورزشگاه و بالعکس، پذیرایی قبل و حین مسابقه و جایگاه‍‌های ویژه نیز در این طرح پیش بینی گردیده است. همچنین امکاناتی طراحی شده که هواداران به همراه خانواده خود در روز مسابقه بتوانند از محوطه تفریحی و دریاچه ورزشگاه آزادی بهره مند گردند که این موارد در صورت همکاری مبادی ذیربط اجرایی خواهد شد.

بر این اساس به همه هواداران پرسپولیس این نوید را می‍‌دهیم که در فصل پیش‍‌رو با همکاری همه هواداران و نیز مبادی ذیربط، حضور پرشور و حداکثری هواداران را به همراه کرامت و امنیت درخور شأن هواداران پرسپولیس شاهد باشیم. لذا به محض اعلام برنامه دقیق زمانبندی مسابقات از سوی سازمان لیگ فوتبال، سامانه مربوط به بلیت فروشی مسابقات میزبانی پرسپولیس توسط این شرکت اعلام خواهد شد.

لازم به تأکید است موضوع بلیت فروشی مسابقات میزبانی پرسپولیس بصورت انحصاری به این شرکت واگذار گردیده و فعالیت هر شرکت و یا شخص حقیقی و حقوقی دیگری در این زمینه غیرمجاز و غیرقانونی است و لازم است هواداران عزیز پرسپولیس در این خصوص تنها از مراجع رسمی اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

به گزارش خبرگزاری فارس، به نظر می‌رسد پس از مخالفت‌هایی که از درون باشگاه پرسپولیس با همکاری با شرکت ریحان‌فیلم به وجود آمده در صورت حل نشدن این مشکلات یک پرونده حقوقی دیگر پیش‌روی این باشگاه قرار خواهد گرفت. این در حالی است که مهرداد هاشمی یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به دلیل همین اختلافات به وجود آمده از حضور در هیأت مدیره این باشگاه کناره‌گیری کرده و در جلسات حاضر نمی‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس