دیبالا و فردیناند

اسطوره یونایتد اعلام کرد تیم محبوبش به بازیکنانی با طرز فکر دیبالا نیازی ندارد.

به گزارش مشرق، پس از منتفی شدن انتقال پائولو دیبالا به منچستریونایتد، ریو فردیناند از این موضوع استقبال کرد. از نظر فردیناند، ستاره آرژانتینی یوونتوس مفهوم بازی در اولدترافورد و پیراهن منچستریونایتد را درک نکرده است.
بیشتر بخوانید:

فردیناند در مصاحبه ای با دیلی استار؛ گفت: در سال های اخیر بازیکنان زیادی از رفتن به یونایتد امتناع کردند و تیم دیگری را برای بازی برگزیدند اما نمی دانم دیبالا چطور وقتی نیمکت نشین یوونتوس است، جسارت کرد که پیشنهاد یونایتد را رد کند. او نیاز دارد که بیشتر بازی کند.

شاید دیبالا پیش خودش فکر کرد روی نیمکت بنشیند یا در لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشد. شاید او به همین دلیل، ترجیح داد به منچستریونایتد ملحق نشود.

در هر صورت من از اینکه دیبالا نیامد، خوشحال هستم چراکه شما باید درک مناسبی از بازی در منچستریونایتد داشته باشید. نیامدن دیبالا به این معنی است که او مفهوم جمله "می خواهم در منچستریونایتد بازی کنم" را درک نکرده است.

من از حضور کسی در یونایتد استقبال می کنم که اینطور به قضیه فکر می کند و به خود می گوید: "منچستریونایتد باید به جمع تیم های برتر برگردد. من می خواهم این فرآیند را تسریع کنم." شما در یونایتد به چنین تفکری نیاز دارید.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس