کد خبر 983333
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
سیدجلال کالدرون

گابریل کالدرون تصمیم قطعی‌اش برای جذب جونیور براندائو،‌ بازیکن برزیلی را گرفته است.

به گزارش مشرق، جونیور برزیلی از روز چهارشنبه به تمرینات پرسپولیس اضافه می‌شود. اما این بازیکن با اینکه مهاجم است، مدت‌هاست که گل نزده.

بیشتر بخوانید:

کالدرون: طلبی از پرسپولیس ندارم

کالدرون در پاسخ به این سوال که چرا مهاجمی را انتخاب کرده که مدت زیادی است گل نزده، گفت: او بازیکنی جوان با آینده‌ای روشنی است که به اروپا منتقل شد اما مجبور شد که به برزیل برگردد چرا که آنجا زیاد بازی نکرد. بازیکن خوبی است و من او را تأیید می‌کنم. این را هم در نظر بگیرید که بودجه ما مشخص است و در این شرایط باید به دنبال بازیکن خوبی بگردیم. من عملکرد او را تأیید می‌کنم هرچند که با بودجه‌ای که ما داریم سخت است بتوانیم بازیکن مشهوری جذب کنیم.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • میثم IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
    2 8
    حرفش درست بود با این ۵ الی۶ میلیارد نمیشه مهاجم تراز اول خرید
  • حمید IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
    0 0
    شاید مدتها گل نزده باشه! ولی با توجه به سبک فوتبال در ایران و مدافعین و حتی تاثیر بازی مهاجمین در فوتبال ایران،احتمال به یقین ،موفق خواهد شد. فراموش نکنیم بازیکنانی قدرتی که قدرت سرزنی خوبی داشته باشند،در ایران موفق خواهند بود ،البته به شرطی که بازیکنان و مدافعان کناری خوب و سانترهای درست داشته باشیم!!!! در گذشته کسانی بودند که تبحر خاصی در بازی روی زمین نداشتند و قدرت بدنی و بازیکنان کناری خوب،باعث شدن که گلزنی کنند و در حال حاظر،کیروش استنلی سپاهان که نوع بازیش به سبک و سیاق ایرانی جور در میاد!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس