کد خبر 983281
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
حماس نمایه

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به اشغالگران صهیونیست هشدار داد که مسجد القصی خط قرمز بوده و ملت فلسطین در حمایت از آن سستی نخواهد کرد.

به گزارش مشرق، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین روز یکشنبه تاکید کرد که مسجد الاقصی خط قرمز بوده و ملت فلسطین در حمایت از آن سستی نخواهد کرد.

حماس در بیانیه مطبوعاتی تاکید کرد: «جنون اشغالگران که به دنبال هتک حرمت مسجد الاقصی هستند علیه آنها باز خواهد گشت و رژیم صهیونیستی مسئول این تجاوز آشکار است که به انفجار اوضاع منجر خواهد شد.»

بیشتر بخوانید:

 یورش صهیونیست‌ها به نمازگزاران عید قربان+عکس

حماس افزود: «ملت ما بارها پایبندی خود به مسجد الاقصی و آمادگی کامل برای دفاع از حرمت آن و باطل کردن توطئه اشغالگران برای یهودی‌سازی و تقسیم آن اثبات کرده‌ است.»

جنبش حماس از همه  ملت فلسطین خواست تا به صورت یکپارچه از فلسطینیان در قدس در مبارزه با اشغالگران و شهرک‌نشینان حمایت کرده تا وعده خداوند درباره آزادسازی قدس و پاکسازی آن از اشغالگران محقق شود.

صهیونیست‌ها صبح امروز به مناسبت سالروز «تخریب هیکل» مقابل باب المغاربه مسجد الاقصی تجمع کرده بودند. این در حالی بود که بیش از یکصد هزار نمازگزار فلسطینی در حال برگزاری نماز عید قربان در صحن‌های مسجد الاقصی بودند. 

در پی حمله امروز صهیونیست‌ها به نمازگزاران، دستکم ۱۴ نفر مجروح شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس