کد خبر 983233
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲

تور بلغارستان گلفام سفر

بلغارستان با نام رسمی جمهوری بلغارستان در جنوب شرقی اروپا واقع شده است. فرهنگ های سازمان یافته ی ماقبل تاریخ - دوران نئولیتیک یا سنگی- در سرزمین کنونی بلغارستان رشد یافتند. در طول تاریخ تراکیان، یونانیان، پارسیان، سلت ها، رومی ها، گوت ها، الانان و هان ها در بلغارستان زیستند. کشور بلغارستان در غرب با صربستان و مقدونیه، در جنوب با کشور یونان و ترکیه قرار دارند. در خاور این جمهوری دریای سیاه واقع شده است. همچنین دو رشته کوه بالکان در شمال و مرکز کشور و رشته کوه ردوپه که باختر و جنوب کشور را شامل می شود بلغارستان را فراگرفته اند. شرکت گلفام سفر مجری مستقیم تور ارزان بلغارستان شما را به خواندن ادامه مقاله دعوت می کند.

 

 

معرفی بلغارستان

کشور بلغارستان با قرارگیری در تقاطع شرق و غرب، خانه ی بسیاری از تمدن ها بوده است. جاذبه های گردشگری متعددی در کشور بلغارستان پراکنده شده اند. بلغارستان به داشتن اقامتگاه های ساحلی و زمستانی شهرتی جهانی دارد. بناهای باستانی، موزه ها، گالری، برنامه های فرهنگی و معماری فوق العاده برخی از میراث فرهنگی بلغارستان هستند. ساحل بلغاری دریای سیاه با منظره ای خیره کننده، سواحل شنی سفید و طلایی حدود 130 کیلومتر از خط ساحلی را اشغال کرده اند. دمای کشور بلغارستان در ماه های می تا اکتبر برای آبنتی در دریا بسیار مناسب می باشد. تا پیش از 1989 ساحل بلغاری دریای سیاه با نام «ریویرای قرمز» شناخته می شد و از زمان سقوط پرده آهنین، نام این ساحل به ریویرای بلغار تغییر یافت.

 

تور بدروم گلفام سفر

بدروم، شهر ساحلی فیروزه ای ترکیه، شهری سرزنده و شاد است که گردشگران متعددی را به خود جذب می کند. قایق هایی که در آب های دریای مدیترانه گردش می کنند، جاذبه های تاریخی و باستانی شهر، مرکز شهر زیبا و خانه های سراسر سفید برخی از دلایل توجه گردشگران به شهر بدروم است. تا اواخر دوره عثمانی، بدروم شهری کوچک و ساده مخصوص ماهیگیری بود اما در اواخر سال های 1940 این وضعیت تغییر کرد و توجه گردشگران بیشتر به این شهر جلب شد. امروزه بدروم در فصل تابستان مملو از گردشگران علاقه مند به سواحل زیبا و آفتابی می شود. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با تور بدروم، شهر توریستی سرزنده ترکیه آشنا شوید.

 

 

تاریخچه مختصری از بدروم

بدروم از لحاظ تاریخی شهر مهمی در دوره های تاریخی بوده است. البته در طول دوره های تاریخی مختلف از دریای اژه مورد هجوم مهاجان قرارگرفت. سلطان معروف عثمانی به نام سلطان سلیمان قانونی این جزیره را در سال 1552 به سرزمین های تحت فرمان عثمانیان پیوست. جالب است بدانید که اولین افسر دریایی زن در جهان به نام آرتمیسیا و بزرگترین تاریخ نگار و مورخ تاریخی یعنی هرودوت در بدروم می زیستند. یکی دیگر از نام های شهر بدروم، هالیکارناسوس است که اسمی یونانیست.

 

تور کوش آداسی گلفام سفر

کوش آداسی یکی از شهرهای محبوب ترکیه است. به علت نزدیکی به دریا و همجواری با جزیره ساموس یونان، آب و هوای خوب و امکانات تفریحی مناسب، جذابیت خاصی برای گردشگران دارد معمولا گردشگران برای تفریح به مراکز تفریحی و پارک های آبی و همچنین بنادر به کوش آداسی می روند. جالب است بدانید معنای نام این شهر، جزیره پرنده است. کوش آداسی در فاصله 71 کیلومتری شهرستان مرکزی استان آیدین، نوار ساحلی منطقه اژه قرار دارد. با نزدیکی کوش آداسی به جزیره ساموس یونان، در فصل های بهار و تابستان، با قایق های موتوری تورهایی از جزیره کوش آداسی به جزیره ساموس یونان برگزار می شوند. این شهر بندری قدیمی به یکی از بنادر مهم منطقه تبدیل شده است. همچنین به دلیل سواحل شنی و صخره ها، این منطقه به یکی از پرطرفدارترین سواحل برای ورزش های آبی مانند شنا، غواصی و اسکی روی آب تبدیل شده است. با تور کوش آداسی گلفام سفر میتوانید لذت سفر خود در این شهر زیبا را دو چندان کنید.

 

 

تاریخچه کوش آداسی

کوش آداسی از گذشته مرکز فرهنگ و هنر بوده است. در سال 3000 قبل از میلاد مردم لِلِگِس این جزیره را تاسیس کردند. در سال 546 قبل از میلاد، کوش آداسی به تصرف ایرانیان درآمد. سپس در قرن دوم امپراتوری روم این شهر را به تصرف خود درآورد. پس از تقسیم روم، امپراتوری روم شرقی بر این شهر تسلط یافت. قلج ارسلان دوم سلجوقی در سال 1086 به این منطقه تصرف یافت و تحت سلطه ترکان درآمد. پس از حمله سلطان مِحمِت در سال 1413 کوش آداسی به تصرف عثمانی ها درآمد و اقداماتی در زمینه ساخت دیوارها و کاروانسرای شهر، دروازه ها، مساجد و قلعه جزیره پیجِن کردند که نشانگر سبک معماری آن دوره است و تا امروز نیز باقی مانده اند. در طول جنگ استقلال ترکیه بین سال های 1919 تا 1922 به تصرف ایتالیایی ها و سپس یونانی ها درآمد تا از 7 سپتامبر 1922 دوباره بخش از کشور ترکیه شد. امروزه کوش آداسی یکی از پیشرفته ترین مقاصد گردشگری کشور ترکیه، سواحل شنی زیبا، ویرانه های باستانی و تعطیلاتی فراموش نشدنی به شما ارائه می دهد.

 

چرا با آژانس مسافرتی سفر کنیم؟

جالب است بدانید توماس کوک در سال 1841 برای اولین بار عده ای را به صورت دست جمعی به سفر برد. زمان زیادی نگذشت که این نوع سفر بین عموم مردم جا افتاد و به نوعی صنعت توریسم در دنیا شکل گرفت. امروزه شرکت های متعددی در دنیا فعالیت می کنند و تورهای گردشگری متنوعی برگزار می کنند. شاید برایتان سوال باشد که چرا برخی افراد سفر با تور گلفام سفر را به سفرهای شخصی یا سفر بک پکری (که هم هزینه تر است) ترجیح می دهند؟

 

خدمات مسافرتی یک تور

1.       در سفر با تور گلفام سفر، تمام مسئولیت های سفر برعهده شما نیست؛ بلکه لیدر همراهتان است و راه را به شما نشان می دهد

2.       گلفام سفر با داشتن مسافران بسیار فرهیخته، مفتخر است که برای شما عزیزان شرایطی را فراهم می کند تا در طول سفر، تعاملات فراموش نشدنی داشته باشید.

3.       آژانس مسافرتی گلفام سفر با تیم خبره، به دنبال فراهم ساختن بستر سفر به بهترین مقاصد برای مسافران عزیز می باشد. معاونت هماهنگی و برنامه ریزی تور در گلفام سفر همواره به دنبال یافتن علایق ایرانیان برای سفر بوده و در تلاش برای برنامه ریزی سفری مقرون به صرفه و با کیفیت برای شما عزیزان می باشد.

4.       شما می توانید از کیفیت هتل و خدمات شرکت گلفام سفر اطمینان کامل داشته باشید.

5.       سفر با آژانس گلفام سفر از امنیت در سفر لذت ببرید.

6.       با خرید تور از آژانس گلفام سفر، می توانید به همراهی عزیزانتان از سفری ساماندهی شده دارای تخفیف های گروهی استفاده کنید.

7.       زمانی که با تور گلفام سفر به کشورهای تاریخی سفر می کنید، با تورهای رایگان از بهترین جاذبه های دور افتاده دیدن می کنید.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی گلفام سفر https://www.golfamsafar.com

محتوای تبلیغاتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس