کد خبر 983231
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹
بی احترامی ترامپ به ملکه انگلیس

یک رسانه انگلیس در گزارشی اعلام کرد: ملکه معتقد است سیاستمداران انگلیس افراد ناتوانی هستند.

به گزارش مشرق، سان به نقل از تایمز در گزارشی اعلام کرد: با شکست لندن در به سرانجام رساندن طرح های خروج انگلیس از اتحادیه اروپا موسوم به «برگزیت»، طرح نمایندگان پارلمان این کشور برای وارد کردن ملکه به این موضوع، باعث شده است تا وی در خصوص دولت های مستقر در انگلیس به موضوع گیری مبادرت نماید.

بیشتر بخوانید:

غروب آفتاب در امپراطوری ملکه

در این گزارش آمده است: علیرغم آنکه ملکه انگلیس در موضوع‌های سیاسی وارد نمی‌شود، طرح نمایندگان پارلمان این کشور برای وارد کردن ملکه به موضوع برگزیت باعث شد تا وی احساس ناامیدی کرده و سیاستمداران لندن را ناتوان توصیف کند.

گزارش مذکور در ادامه می افزاید: ملکه در یک جلسه محرمانه درست پس از استعفای دیوید کامرون نخست‌وزیر اسبق انگلیس که پس از برگزاری همه پرسی برگزیت صورت گرفت، گفت که از سیاستمداران این کشور ناامید شده است.

در این گزارش آمده است که منابع آگاه داخل کاخ باکینگام در این باره اعلام کردند که از آن زمان تا کنون ناامیدی ملکه رو به افزایش بوده است.

این منبع در ادامه اضافه کرد: فکر می‌کنم ملکه واقعا ناراحت است. شنیده‌ ام درباره ناامیدیش از سیاستمداران کنونی و ناتوانی آن‌ها از اداره درست کشور صحبت کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
    3 8
    ملکه کی؟! این فقط یه کفتار پیره از جنس ماده.
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
    0 0
    دغ کنی به امید خدا.
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
    0 0
    این عجوزه فسیل نفتکش دزد هنوز حرفم میزنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس