کد خبر 983131
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
مسی

سرمربی بارسلونا اعلام کرد حضور مهاجم آرژانتینی در دیدار برابر اتلتیک بیلبائو مشخص نیست و ممکن است شروع لالیگا را از دست بدهد.

به گزارش مشرق، بارسلونا بامداد یکشنبه در یک بازی دوستانه با چهار گل ناپولی را شکست داد. ارنستو والورده پس از بازی گفت: مشتاق بازگشت به خانه هستیم و این موضوع حقیقت دارد. این آخرین بازی پیش فصل بود. می خواستیم تیم خود را پیش از شروع لالیگا نشان دهیم. برابر ناپولی خوب ظاهر شدیم و به اندازه کافی موقعیت سازی کردیم. گلزنی کردیم و مهاجم ها دروازه حریف را باز کردند. تعادل وجود داشت.

بیشتر بخوانید:

لیونل مسی مصدوم شد

آنتوان گریزمان برای نخستین بار با پیراهن بارسلونا گلزنی کرد. سرمربی اسپانیایی درباره مهاجم فرانسوی اظهار کرد: در نهایت گلزنان به هدف خود یعنی گلزنی می‌رسند. گریزمان پیش از این موقعیت های آشکاری برای گلزنی داشت. خوشحال هستیم چون هر سه مهاجم گلزنی کردند. این نشانه خوبی است. مشکل ما این نیست که بازیکن نداریم. ما از بازیکنان خوبی برخورداریم. انتخاب ترکیب برای مرحله بعد است. یازده نفر در ترکیب اصلی جای می گیرند. باید دید چه کار خواهیم کرد.

سرمربی بارسلونا افزود: برنامه من برای دی یانگ مانند دیگر بازیکنان است. رقابت در تیم وجود دارد. به اندازه کافی در این پست بازیکن در اختیار دارم اما دی یانگ بازیکن خوبی است. خیلی خوب خود را در حمله وارد می کند. ما با بازیکن خوبی قرارداد امضا کردیم.

والورده درباره نقش گریزمان گفت: باید دید زمانی که لیونل مسی حضور دارد شرایط چگونه پیش می رود. گریزمان می تواند مهاجم باشد و در کناره ها یک امتیاز محسوب می شود. او می تواند از کناره ها به داخل نفوذ کند و وارد محوطه جریمه شود. او متفاوت با عثمان دمبله یا فیلیپ کوتینیو است.

مسی به دلیل مشکل عضلانی در تور آمریکا شرکت نکرد. سرمربی اسپانیایی درمورد وضعیت ستاره تیمش اظهار کرد: نمی‌دانم مسی به دیدار برابر اتلتیک بیلبائو می‌رسد یا نه. او در حال سپری کردن دوران نقاهتش است. نمی‌دانم می تواند در شروع لالیگا ما را همراهی کند یا نه. خیلی سخت است او را در روز جمعه در اختیار داشته باشیم.

فصل جدید لالیگا ۲۰-۲۰۱۹ جمعه شب با دیدار تیم های بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه سن مامس آغاز می شود. بازی های دیگر هفته نخست در روزهای شنبه و یکشنبه برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس