کد خبر 982973
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
لوگوی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد که آن ها به حکم محرومیت تعلیقی اعتراض کرده اند و حتی در صورت رد این اعتراض توسط استیناف، بازهم سرخ ها محروم از تماشاگر نخواهند بود.

به گزارش مشرق، از صبح امروز ماجرای محرومیت پرسپولیس و سپاهان حواشی بسیاری را در فضای فوتبال ایران به وجود آورده است.  پیش از این تصور می شد پرسپولیس و سپاهان از نخستین بازی خود در لیگ برتر محروم هستند اما فدراسیون فوتبال اعلام کرد که حکم این دو تیم تعلیقی است و می توانند از حضور هوادارانشان استفاده کنند.

مهدی ذاکر در این باره اظهار کرد: پیرو بازی پرسپولیس-سپاهان مربوط به دیدارهای هفته بیست و هفتم، در اواسط تیرماه، حکمی از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، صادر و به باشگاه های پرسپولیس و سپاهان ابلاغ شد. بنا بر این حکم هر دو باشگاه به محرومیت تعلیقی از همراهی تماشاگران برای یک بازی محکوم شدند.


وی ادامه داد: مدت تعلیق این حکم ۶ ماه است. معنای این سخن آن است که در صورت بروز تخلفات در مدت ۶ ماه، این رای در آینده، با حکم این کمیته قابلیت اجرا پیدا می کند. معنای دیگر آن است که حتی اگر به رای اعتراض نمی شد، با توجه به تعلیقی بودن، مانعی برای حضور تماشاگران نبود.

بیشتر بخوانید:


محرومیت برای پرسپولیس و سپاهان تعلیقی است


ماجرای دست‌بردن در خبر کمیته انضباطی +عکس


مدیر امور حقوقی پرسپولیس خاطر نشان کرد: البته ما در همان زمان و در موعد مقرر لایحه استیناف خواهی را به انضمام مستندات از طریق اتوماسیون سازمان لیگ ثبت کردیم. دریافت این اعتراض هم تایید شده است و مشکلی از این ناحیه وجود ندارد. واضح است که اعتراض ما در همان زمان با توجه به حکم ابلاغی به رای محرومیت تعلیقی و البته دیگر مفاد حکم مانند جریمه نقدی بود که برای آن ۱۰۰ میلیون تومان، تعیین شده است.


ذاکر در پایان افزود: با توجه به حکم صادره و با استناد به تعلیقی بودن رای، همانطور که قبل از این اعلام شد، تاکید می‌شود محرومیتی شامل حال تماشاگران پرسپولیس نشده است ولی در اعتراض خود، پیگیر همین رای تعلیقی هم هستیم.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حامد IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
    4 1
    متأسفم برای فدراسیون فوتبال که به رای که خودش صادر میکنه پایبند نیست اون از محرومیت فتاحی و بهاروند اینم از محرومیت پرسپولیس و سپاهان !!!!!! چرا هیچوقت محرومیت استقلال تعلیق نمیشه به نظر من اینبار هم استقلال رو از تماشاگر محرم کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس