کد خبر 982874
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
محمدی و کاوه

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد با بیان اینکه با توجه به فرصت اندک تا برگزاری رقابت‌های قهرمانی جهان لازم است هر چه سریعتر ترکیب تیم ملی مشخص شود، گفت: محمدی حرف اول و آخر را درباره ترکیب تیم می‌زند.

به گزارش مشرق، محسن کاوه درباره ارزیابی خود از نتایج آزادکاران ایران در تورنمنت گرجستان، اظهار کرد: بنده به همراه تیم به این مسابقات نرفتم و تمرینات دیگر آزادکاران تیم ملی را در اردو زیر نظر داشتم. درباره عملکرد نمایندگان ایران در این مسابقات و کیفیت نمایش آنها، کادر فنی در بازگشت از سفر نظر خود را اعلام خواهد کرد. مثلا محمد باقر یخکشی در این مسابقات سوم شد که با نایب قهرمان جهان مبارزه کرد یا پیمان بیابانی در ۶۵ کیلوگرم همیشه به باجرانگ هندی با اختلاف بالا می‌باخت اما در فینال این مسابقات با ۲ اختلاف امتیاز باخت که نشان دهنده حرکت رو به جلوی اوست.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده نرفتن رضا یزدانی به گرجستان

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد، با تاکید بر اهمیت تعیین تکلیف هرچه سریعتر ترکیب تیم ملی در مسابقات جهانی، گفت: با توجه به زمان اندک تا آغاز این رقابت‌ها لازم است هر چه سریعتر ترکیب نفرات ایران در این مسابقات مشخص شود. امیدوارم کادر فنی در اوزانی که به تصمیم نهایی نرسیده بود با حضور در این مسابقات به جمع‌بندی برسد و ترکیب تیم ملی مشخص شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا گره‌های کادر فنی در برخی اوزان برای حضور در رقابت‌های جهانی باز شده یا خیر، خاطرنشان کرد: باید به ایران بازگردند تا نظر کادر فنی در خصوص عملکرد کشتی‌گیران را جویا شویم. باید ببینیم آیا کادر فنی به برنامه‌هایی که در نظر داشته رسیده یا خیر. ان‌شاءالله که به اهدافشان رسیده باشند.

کاوه در ادامه گفتگو درباره وضعیت رضا یزدانی در اردوی تیم ملی، گفت: یزدانی تمرینات خود را پیگیری می‌کند و مشکل خاصی ندارد.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که با توجه به نمایش خوب و قهرمانی رضا یزدانی در مسابقات اخیر همچون قهرمانی آسیا و انتخابی تیم ملی، آیا وی را بهترین گزینه وزن ۹۷ کیلوگرم ایران برای حضور در مسابقات جهانی می داند یا خیر، گفت:حرف اول و آخر درباره تعیین نفرات و ترکیب تیم ملی در مسابقات جهانی را سرمربی تیم ملی و کادر او می‌زنند و ما نیز ملزم به حمایت از لیست اعلامی سرمربی هستیم. سرمربی تیم ملی با توجه به وضعیت کشتی گیران نسبت به انتخاب بهترین نفرات اقدام خواهد کرد.

وی در پایان بار دیگر تاکید کرد: امیدوارم هر چه سریعتر ترکیب تیم ملی توسط کادر فنی مشخص شود تا برنامه‌های خود را برای حضور در رقابت های جهانی با توجه به اهمیت این رویداد هر چه سریعتر آغاز کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس