کد خبر 982813
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
دیبالا

دیلی‌میل مدعی شد لئوناردو، مدیر ورزشی PSG پیشنهاد دستمزدی نجومی به پائولو دیبالا ستاره یوونتوس ارائه داده و از او خواسته به پاری سن ژرمن بپیوندد.

به گزارش مشرق، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه فرانسوی پاری سن ژرمن به پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس پیشنهاد داده به PSG منتقل شود و برای جلب رضایت دیبالا دستمزد پیشنهادی باشگاه به او را 11.1 میلیون پوند به ازای هر فصل اعلام کرده است.

پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات انگلیس شایعات زیادی درباره انتقال دیبالا به تاتنهام مطرح بود اما در آخرین لحظات اعلام شد دیبالا با این انتقال مخالفت کرده و با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در انگلیس، شایعات مربوط به انتقال او به تیمهای لیگ برتری پایان یافت.

بیشتر بخوانید:

تیم لیگ برتری مشتری جدید دیبالا

اما دیلی‌میل می‌گوید دیبالا انتظار تماس لئوناردو را نداشته ولی مدیر ورزشی PSG در تماس با او پیشنهاد داده که ستاره آرژانتینی با قراردادی پنج ساله به باشگاه پاریسی ملحق شود.

بر اساس این گزارش لئوناردو در صحبت با دیبالا به او گفته برنامه PSG این است که او در این باشگاه جانشین نیمار شود که به احتمال زیاد پاری سن ژرمن را ترک خواهد کرد. به گزارش دیلی میل، یوونتوس پیش از این رقم درخواستی خود برای واگذاری دیبالا را چیزی در حدود 79 تا 83 میلیون پوند اعلام کرده بود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس