کد خبر 982763
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
شیخ سلمان

اعتراض رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به حکم تعلیق ورزشگاه های عراق از سوی فیفا جواب داد و فدراسیون جهانی فوتبال نمایندگان را برای بررسی وضعیت امنیت به عراق فرستاد.

به گزارش مشرق، فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) پیش از در حکمی ورزشگاه های عراق را برای میزبانی مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های آسیا 2023 چین دوباره تعلیق کرده بود.

این حکم فیفا اعتراض شدید شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا را درپی داشت. رئیس فدراسیون عراق بلافاصله پس از دریافت این حکم اعتراضش را به شیخ سلمان رئیس AFC اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

عراق تهدید به کناره گیری از انتخابی جام جهانی فوتبال کرد

شیخ سلمان دو روز پیش در مصاحبه ای تند علیه فیفا خواستار تجدید نظر در حکم تعلیق عراق شد. او از فدراسیون جهانی فوتبال درخواست کرد تا نمایندگانش را به شهرهای اربیل، بصره و کربلا بفرستد تا امنیت ورزشگاه های این کشور را دوباره بررسی کند و بعد از آن حکم نهایی اش را بدهد.

اعتراض شیخ سلمان به فیفا جواب داد و نمایندگان فیفا شب گذشته وارد اربیل شدند تا وضعیت امنیت ورزشگاه های اربیل، بصره و کربلا را بررسی کنند و به فیفا گزارش دهند.

عراق یکی از رقبای ایران در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر است و با حضور نماینده فیفا در عراق احتمال دارد که این بازی‌ها در خاک کشور عراق برگزار شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس