کد خبر 982703
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
حسین ماهینی

یکی از کاپیتان‌های پرسپولیس می‌گوید:«به هواداران قول می‌دهیم که لیگ امسال را هم برای رسیدن به قهرمانی شروع می‌کنیم.»

به گزارش مشرق، بعضی ها تصور می کردند نام حسین ماهینی از جمله نام هایی است که در لیست مازاد پرسپولیس قرار می گیرد و گابریل کالدرون به همین راحتی، قید کاپیتان مصدوم تیمش را می زند اما در کمال تعجب، سه بازیکن دیگر وارد لیست مازاد شدند؛ شایان مصلح، سروش رفیعی و البته مهدی شریفی. این سه فوتبالیست از جمع سرخپوشان جدا شدند ولی ماهینی با وجود تشدید مصدومیتش قبل از شروع اردوی ترکیه، در پرسپولیس ماندنی شد.

شماره 13 سرخپوشان در این مورد گفت: «درست یکی، دو روز قبل از شروع اردوی ترکیه بود که با نیروی زمینی بازی کردیم. همزمان با بازیکن حریف برای دور کردن توپ روی هوا پریدم که در پایین آمدن، تعادلم از دست رفت و روی زانوهایم فرود آمدم تا درد عجیبی را تحمل کنم. به خاطر همین درد مجبور شدم از اردوی ترکیه به تهران برگردم.» او اضافه کرد: «در تهران فورا سراغ پزشک جراحم را گرفتم چون می ترسیدم مصدومیتم، پارگی مجدد رباط صلیبی باشد ولی دکتر گفت اگر 5، 6 هفته مدارا کنم، همه چیز حل می شود. حالا هم خدا را شکر وضعیت خوبی دارم و کارهای بدنسازی را زیر نظر کادرفنی دنبال می کنم. پایم نیاز به تقویت بیشتری دارد تا این بار با قدرت بیشتری برگردم. فکر می کنم نهایتا دو هفته دیگر در خدمت پرسپولیس باشم.»

ماهینی در مواجهه با شایعات اخیر مبنی بر وجود نامش در لیست مازاد ادامه داد: «بله، متاسفانه یکسری شایعات علیه من به وجود آمد که اصلا صحت نداشت. مثلا می گفتند به خاطر مصدومیتی که دارم، نامم از لیست خارج شده یا در فصل آینده جایی در پرسپولیس ندارم. باور کنید شایعات هیچ ربطی به امسال نداشت و از اواسط فصل قبل، این حرف و حدیث ها را درست کردند. نزدیک هر پنجره نقل و انتقالاتی نیز، این شایعات قوت بیشتری می گرفت ولی دیدید که در پرسپولیس ماندم و به کار ادامه دادم. در واقع یکسری قصد داشتند با اخبار کذب و دروغ هایی که می گفتند، تیم مان را به حاشیه ببرند. از سوی دیگر، مسائلی را به من ارتباط می دادند که کاملا دروغ و غرض ورزانه بود. می گفتند ماهینی در فلان اتفاق، نقش داشته در صورتی که تمام این اخبار دروغ بود و فقط می خواستند مرا خراب کنند یا مقابل هواداران بگذارند.»

بیشتر بخوانید:

عذرخواهی امیری از بیرانوند به خاطر گل‌ زیبایش

او گفت: «بگذارید این موضوع را شفاف تر عنوان کنند؛ برخی می دانستند من کاپیتان تیم هستم و این قدرت را دارم که یکسری حاشیه های اطراف تیم را از بین ببرم؛ از این رو، پیش خودشان فکر کردند اگر شایعه کنند که نام من در لیست مازاد است، از تیم کنار گذاشته می شوم. این افراد قصد دشمنی با من و پرسپولیس را داشتند و می خواستند به ما ضربه بزنند اما جلوی همه این دشمنی ها را گرفتیم. حالا هم امیدوارم خیلی زود به تمرینات گروهی برگردم و بتوانم مهره موثری برای تیمم باشم.»

مدافع راست پرسپولیس افزود: «بعد از اینکه برانکو به صورت رسمی از پرسپولیس جدا شد، شرایط مان تغییر کرد. آن زمان، وضعیت چندان خوب نبود ولی با کمک هم توانستیم بچه ها را جمع و جور کنیم و خدا را شکر حالا تیم کامل، پرمهره، پرانگیزه و فوق العاده ای داریم. همین که اسکلت تیم حفظ شد و چند بازیکن بسیار خوب به جمع مان برگشتند، نشان می دهد از همین حالا پرسپولیس می تواند راهی که طی این سال ها برای کسب جام شروع کرده را با قدرت ادامه بدهد. طبیعی است امسال هم هواداران پرسپولیس انتظار قهرمانی دارند و شک نکنید ما هم برای رسیدن به قهرمانی دوباره، لیگ را شروع می‌ کنیم. فقط باید بیش از اینها مراقب حواشی باشیم زیرا تنها چیزی که می تواند به این تیم ضربه وارد کند، همین حاشیه ها است. این را دشمنان پرسپولیس می دانند که از لحاظ فنی نمی‌ توانند با ما مبارزه کنند و مجبورند حواشی را وارد تیم کنند به همین علت می گویم باید باهوش تر از قبل عمل کنیم.»

ماهینی در نهایت گفت: «در کنار بازیکنان، باید به این نکته اشاره کنم که کادرفنی بسیار خوبی هم داریم. گابریل کالدرون یکی از مربیان خوب و حرفه ای است که به ایران آمده تا بتوانیم در کنار او، راه قهرمانی را ادامه بدهیم. کارنامه پرباری دارد و جدا از آن که یک مربی باکلاس و بسیار مهم به شمار می رود، در زمان بازی هم جزو بهترین‌های آرژانتین بود. کالدرون یک مهره دفاعی بوده و شرایط بازی در این منطقه از زمین را به خوبی می‌ داند. تمرینات حرفه ای و متنوعی را برای مان در نظر گرفته و کاملا مشخص است قصد دارد تفکرات هجومی را در دستورکار خود قرار بدهد. او یک مربی منظم و مسئولیت پذیر است که در کنارچنین چهره ای می توانیم همه موفقیت ها را تکرار کنیم.»

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس