جهانگیری نمایه

اظهارات متناقض معاون اول رئیس‌جمهور، موجب طرح پرسش‌ها و ابهامات جدی درباره میزان مسئولیت وی در برخی ناکارآمدی‌های دولت شده است.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

اسحاق جهانگیری اخیرا در جمع خبرنگاران گفت ممکن است اختلافات کارشناسی در دولت  وجود داشته باشد اما من از اختیارات خودم راضی هستم.


رابطه ما با آقای دکتر روحانی درهیچ مقطعی، «اختلالی» نبوده و الان هم نیست. این در حالی است که آقای جهانگیر سال گذشته با اعتراض به فقدان اختیارات خویش در دولت گفته بود من حتی اختیار تغییر منشی دفتر خودم را هم ندارم.

بیشتر بخوانید:

ضرورت محاکمه مدیران متخلف در واگذاری ۱۸ میلیارد دلار ارز


با این وصف، اکنون برای افکار عمومی جای سؤال است که حرف اخیر جهانگیری درست است و واقعیت دارد یا سخنان قبلی وی؟ و این که سهم جهانگیری در سوءتدبیرها و سوءمدیریت‌های فاحش اقتصادی دولت نظیر واگذاری رانت‌آمیز ۱۸ میلیارد دلار از ذخایر کمیاب ارزی به قیمت ۴۲۰۰ تومان چیست؟ در اردیبهشت ۹۸ ، این جهانگیری بود که فروش نامحدود ارز به قیمت ۴۲۰۰ تومان را اعلام کرد؛ تصمیمی که رانتی بالغ بر ۱۵۰ هزار میلیارد تومان را در حلقوم مفسدان و رانت‌خواران ریخت. در آغاز اعلام این تصمیم توسط جهانگیری، روزنامه‌های اصلاح‌طلب با ترسیم تصویری سوپرمنی از جهانگیری، او را به واسطه «دلار جهانگیری» منجی اقتصاد کشور معرفی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
    6 0
    بشین تا جواب بده همه چیز رو گرون کردند از ارز تا نخود تا مردم رو از اقتصاد بندازن بیرون برای جبران گرانی هم به رفقاشون یارانه ارزی دادند .
  • رضا IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
    6 0
    خاک بر سرش با یان تصمیم گیری غلطتش. چرا وزارت اطلاعات متوجه این تصمیم بی جای جهانگیری نشده؟ با حتی مشاوران رهبری. کاش قبل از اجرای این تصمیم کثیفش جلوشو میگرفتند
  • a IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
    0 3
    آش نخورده و دهان سوخته
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
    2 0
    عقبه مالی اصلاحات بار مالی خود را بست ...واحتمالا با پشتوانه مالی سنگین درآینده برای نظام گردنکشی خواهد کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس