کد خبر 982577
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱
پرچم نمایه اسرائیل

نتایج یک نظرسنجی در سرزمین‌های اشغالی نشان داد که اغلب صهیونیست‌ها از جنگ داخلی بیشتر از تهدیدهای خارجی می‌ترسند.

به گزارش مشرق، یک نظرسنجی که توسط مؤسسه ژئوکارتوگرافی برای سازمان «گیشر» انجام شده است  و روز جمعه توسط روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» منتشر شد، نشان داد ۵۵درصد از صهیونیست‌های شرکت کننده در این نظرسنجی از جنگ داخلی در سرزمین‌های اشغالی واهمه دارند، در مقایسه با ۴۲درصد که ترسشان از جنگ با دشمنان خارجی است.

بیشتر بخوانید:

فراخوان صهیونیستها برای تعرض گسترده به مسجد الاقصی

این نظرسنجی از نمونه‌ای از افراد بالای ۱۸ سال  در جامعه رژیم صهیونیستی گرفته شده و در آن همچنین روابط عمومی اسرائیل با یهودیان جهان بررسی شده است.

به گزارش وبگاه خبری روسیا الیوم، بر اساس این نظرسنجی  ۶۵٪ از صهیونیست‌ها از قطعی رابطه شان با سایر یهودیان جهان می‌ترسند.

سی و پنج درصد از پاسخ دهندگان هم گفتند که از نقش بزرگ‌تر یهودیان جهان در کارزار انتخاباتی اسرائیل، هراس دارند در مقایسه با ۶۵ درصد که گفتند این گونه نیست.

اوریت اداتو رئیس سازمان گیشر که یک ژنرال بازنشسته است، گفت که مردم اسرائیل ثابت کردند که  اگرچه سیاست اسرائیل تصویری را درست می‌کند که می‌گوید بزرگترین دشمن و تهدید اصلی اسرائیل کشورهای دشمن یا سازمان‌های تروریستی است،  اما مردم، خطر واقعی را شکاف و خشونت داخلی می‌دانند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
    2 2
    فروپاشی رژیم جعلی اسراییل به فضل ومن الهی در حال نمایان شدن است.
  • ج د ا IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
    3 2
    جنگ داخلی سرنوشت محتوم آمریکای جنایتکار است و در این جنگ که دیر یا زود رخ خواهد داد ، مستضعفان بر مستکبران پیروز خواهند شد و رژیم جلاد و جنایتکار آمریکا سقوط میکند و عدالت برقرار و جهان روی آرامش خواهد دید ، دیر یا زود چنین جنگی آغاز خواهد شد /

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس