کد خبر 982506
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در راستای شفافیت، حقوق و مزایای مدیران سازمان تأمین اجتماعی به سازمان امور استخدامی برای انتشار اعلام می شود.

به گزارش مشرق، مصطفی سالاری درباره ارائه خدمات غیرحضوری به بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی، گفت: در حال حاضر نیمی از جمعیت کشور از خدمات تأمین اجتماعی استفاده می‌کنند و ما تا دو ماه آینده حدود 60 خدمت بیمه‌ای را به صورت  غیرحضوری به بیمه‌شدگان ارائه خواهیم داد. 

بیشتر بخوانید:

خبر خوش برای کارکنان قراردادی دستگاه‌های اجرایی

وی گفت: یکی از مطالبات بیمه‌شدگان، دریافت سوابق بیمه است که تا دو ماه آینده هر بیمه‌شده‌ای در اقصی‌نقاط کشور می‌تواند سوابق بیمه‌ای خود را به صورت تجمیع‌شده در هر شعبه‌ای که مراجعه کند، دریافت کند.

وی ادامه داد: با این اقدام دیگر نیاز به مراجعه به شعبه‌های مختلف برای دریافت سوابق بیمه‌ای وجود ندارد و از سفرهای غیرضروری در سطح شهر نیز جلوگیری می‌شود. 

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اعلام حقوق و دستمزد مدیران تأمین اجتماعی گفت: براساس سیاست‌های دولت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تأمین اجتماعی نیز در راستای شفافیت، میزان حقوق و دستمزد مدیران خود را به سازمان امور استخدامی کشور برای انتشار اعلام می‌کند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
    0 0
    ببینیم!!!
  • اسدی IR ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
    0 0
    هرموقع الام شد آنوقت بفرمایید وتیتر بزنید الام حقوق ومزایای مدیران تامین اجتماعی !!!!!مگر اینا جرات الام حقوق خود را دارند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس