کد خبر 982498
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
برانکو

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان از مسئولان این باشگاه درخواست کرد یک مدافع جدید خارجی به خدمت بگیرند.

به گزارش مشرق، باخت سنگین تیم فوتبال الاهلی به الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کافی بود تا مشکلات تیم الاهلی خودش را نمایان کند.

روزنامه البلاد عربستان در خبری اعلام کرد که بعد از این باخت، برانکو ایوانکوویچ سرمربی الاهلی از مسئولان این باشگاه خواسته است با یک مدافع جدید خارجی قرارداد امضا کنند.

این روزنامه همچنین اعلام کرده است که معتز هوسای بازیکن الاهلی به دلیل مصدومیت شرایط بازی ندارد. نکته جالب توجه این است که نبیل معلول سرمربی تیم ملی تونس که سابقه بازی در تیم الاهلی را هم دارد، به مسئولان این باشگاه توصیه کرده است نسیم هنید مدافع تیم ملی تونس را به خدمت بگیرند که این موضوع ناراحتی مدیران الاهلی را در پی داشته است.

طبق اعلام روزنامه البلاد، برانکو بعد از پایان اردوی آماده سازی الاهلی در اتریش به مسئولان باشگاه اعلام کرده بود که یزید البکر و خالد البرکه دو بازیکن این تیم نتوانسته اند نظرش را جلب کنند و بهتر است این دو بازیکن به باشگاه دیگری قرض داده شوند. در حالی که مدیران الاهلی درخواست برانکو را رد کرده و از وی خواستند به این دو بازیکن فرصت بیشتری بدهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • اعتمادی IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
    1 1
    هاااا،اینجاست که برانکو فرق پرسیپولیس با الاهلی را میفهمد.همین ابتدای کار بهش حالی کردن شریک باختهاش نیستن.
    • IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
      3 1
      این دلال کروات بدون حمایت های وزارت ورزش و فدراسیون و کمیته داوران و کمیته انضباطی هیچ حرفی برای گفتن نداره
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
    3 0
    بفرما نوش جان کن آقای برانکو
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
    1 1
    این 2 بازیکن را نمیخوام ....! زرشک ... !! آقا پروفسور خیال کرده هنوز در تهران تشریف داره و یکه تاز پاشگاه پرسپولیس نه جناب برانکو ! سعودیها عوامل مورد نیازشان را میخرند البته نقد و بدون تعویق پرداخت مثل هریک از کالاهای مورد نیازشان ... ناز و اطوار و هرجور دستوری را هم بر نمیتابند و هرآن هم که تشخیص بدهند به دردشان نمیخوری و خواسته هایشان را برآورده نمیکنی کل مطالبات و حتی خسارتهایت را میدهند و مع السلامه ... یعنی خوش گلدی و این یعنی فاتحه بر همه سوابق و اعتبارت !
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
    1 0
    برانکو باید تقاص نامردی خود به ایران را از عربها ببیند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس