کد خبر 982408
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
ترافیک

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: در حال حاضر در تمام محورهای شرق استان تهران شاهد بار ترافیکی سنگین و پرحجم به سمت شمال کشور هستیم.

به گزارش مشرق، سیاوش محبی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز در محدوده امامزاده هاشم (ع) و نقاط مختلف این محور سنگین و پرحجم در جریان است و خودروها به‌مرور در حال عبور از محور مواصلاتی کشور هستند.

وی گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیز سنگین و پرحجم در جریان است به دلیل گنجایش بیشتر این محور نسبت به محور هراز، گره ترافیکی در این جاده مشاهده نمی‌شود.

محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، بیان کرد: تردد وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و روان گزارش‌شده و مشکلی در خصوص تردد در این محورها وجود ندارد.

فرمانده پلیس‌راه جنوب شرق استان تهران اضافه کرد: با توجه به نزدیک شدن ساعات پایانی شب، پیش‌بینی می‌شود لحظه‌به‌لحظه بر بار ترافیکی محورهای شرق استان افزوده شود اما در حال حاضر شاهد پس‌زدگی خفیف در محور جاجرود قبل از پلیس‌راه هستیم.

وی اذعان کرد: هم‌وطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلوی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز و رعایت مدیریت زمان سفر، سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنان ما رقم بزنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس